13josef37 Posted October 16, 2017 Report Share Posted October 16, 2017 vad ni än gör. Gö fan inte en unban appeal... K.F Carl Mark 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted October 16, 2017 Report Share Posted October 16, 2017 Nej men en ban appeal bör man göra. K.F Carl Mark and Wajk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
13josef37 Posted October 16, 2017 Author Report Share Posted October 16, 2017 aaa jo faktiskt om ni känner för vänta 2-3 månader om inte mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted October 16, 2017 Report Share Posted October 16, 2017 Man ska göra appeals och ha tålamod. Inte bränna sina chanser såhär. Link to comment Share on other sites More sharing options...
13josef37 Posted October 16, 2017 Author Report Share Posted October 16, 2017 jodå deny mig ni redan gett upp hoppet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted October 16, 2017 Report Share Posted October 16, 2017 hahaaah Xymz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus_L Posted October 17, 2017 Report Share Posted October 17, 2017 Jo oavsett om du tycker inte att man ska göra en unban appeal så om du vill bli unbannad så måste du göra det och det tar också tid för dom att se det. Det kan ju vara så att en mod ser det först och sedan så tar det en liten stund för att en mod kanske ska kontakta en Admin och sedan så måste säkert Admins prata om appealen, och så kanske dom pratar och sedan kanske säger att vi väntar med och sedan så tar dom upp det igen. Men om man vill bli unbannad så måste man ha tålamod och ork, jag kan förså att du orkar inte men så får man bara tänka på annat. Om din appeal inte går igenom så kan du ju vänta några veckor (Eller hur lång tid du måste vänta, vet inte exakt) eller liknade och sedan skriva mer utförligt. Tänk också om du skriver mer utförligt så har du säkert en större chans att bli unbannad! Så jag tycker att man ska göra en unban appeal! Linus_L and Mirrors 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
13josef37 Posted October 17, 2017 Author Report Share Posted October 17, 2017 ta kontakt med en admin? har skrivit till 2 admins för 2månader sen sen nu för några dagar sen ingen bryr sig ett skit men still skiter i denna servern nu helt fcking värdlös om jag ska vara helt ärlig @Linus203 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted October 17, 2017 Report Share Posted October 17, 2017 2 minutes ago, 13josef37 said: skiter i denna servern nu helt fcking värdlös Du verkar lägga ner rätt mycket tid och tankar för att ändock skriva på en sådan "helt fcking värdelös" server... Ibland får man bita i det sura äpplet istället för att slänga ur sig massa grejer som både du och jag vet inte är sant. WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
13josef37 Posted October 19, 2017 Author Report Share Posted October 19, 2017 gillar hur admin/mod börjar agera nu på denna diskussion men kan inte denya/accepta unban appeals där har vi ett exempel att de inte bryr sig ett fcking skit Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 Fast din appeal blev svarad på igår? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now