Öberg Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 Shululu. I jakten på att göra servern mer intressant och för att fortsätta utvecklingen så behöver vi på cvgaming nya och motiverande designers, du kommer att skinna kläder, bilar, loggor etc. Har du vad som krävs? Då är du välkommen kontakta att mig på teamspeak. Wajk, Erik Tyrone, Angryherring and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus_L Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 En fråga där, jag kan skinna på typ andra spel tex GTA V men jag vet inte exakt hur man skinnar i arma! Jag är intresserad av att skinna men jag vet inte exakt hur man skinna i Arma men frågan är, är det svårt att skinna? (i Arma då) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 52 minutes ago, Linus203 said: En fråga där, jag kan skinna på typ andra spel tex GTA V men jag vet inte exakt hur man skinnar i arma! Jag är intresserad av att skinna men jag vet inte exakt hur man skinna i Arma men frågan är, är det svårt att skinna? (i Arma då) det är inte så svårt, det finns färdiga templates som du måste anpassa dig till för att det ska se bra ut ingame, bilden nedan är en hummingbird Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus_L Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 19 minutes ago, Charlie said: det är inte så svårt, det finns färdiga templates som du måste anpassa dig till för att det ska se bra ut ingame, bilden nedan är en hummingbird Okej det var typ så jag tänkte lite också men tack för att du visade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrisson Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 Jag är intresserad, kontaktar dig såfort jag ser dig i TS! /A. Harrisson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angryherring Posted October 24, 2017 Report Share Posted October 24, 2017 I'm interested in the designer role, I've got a couple of templates on hand if you want to take a look. I'll give you a message if I see you! Sincerely Herring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted October 24, 2017 Report Share Posted October 24, 2017 @Angryherring Contact me and we'll solve it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now