Adam Folkesson Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 Farthinderna i kavala hjälper just nu inte så mycket för men kan lätt köra över 200 och ännu mer med en hatchback sport. så tror dom behöver höjas som dom var innan då inte jag haft problem att köra över dom med nått fordon då jag har kört över dom i ca 10-30 km/t Linus_L, Mirrors, NilsseN and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus_L Posted October 20, 2017 Report Share Posted October 20, 2017 Jag håller med dig att dom behöver höjas, men vad jag tycker problemet är när dom är för högt upp att alla kommer börja hoppa på farthinder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted October 20, 2017 Report Share Posted October 20, 2017 Om murarna runt market som är nya nu är oförstörbara så tycker jag avspärrningarna som vi hade innan funkar bättre då man måste köra på vägen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrisson Posted October 20, 2017 Report Share Posted October 20, 2017 Som Woxxen sa, tycker vi borde sätta tillbaka "avspärrningarna" igen då de funkade bättre./A. Harrisson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted October 20, 2017 Report Share Posted October 20, 2017 Jag gillade farthindren väldigt mycket faktiskt, går det inte att fixa det lite bättre kanske? Eller om @Peter Marple kanske har någon idé! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now