Mr GW Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Tjena! Tänkte bara skriva lite om varför inte jag eller andra admins svarar på teamspeak (Nu talar jag mest för mig själv, kan inte prata för det andra, det har förmodligen också mycket meddelanden.) Scenario Tänk er att ni kommer hem från jobbet vid 17.00 Du sätter dig vid datorn och går in på teamspeak, sen vid 17.30 gör du middag. Efter du har ätit går du tillbaks till datorn och vips, där ligger det 20 PMs. Nu får ni inte tolka detta fel, vi bryr oss ja, men det vissa verkar glömma bort är att detta är något jag/vi gör på fritiden. Vissa ser oss som en heltid support och förväntar sig direkt respons som om vi är tvungna att svara direkt. Ni som skrivit till mig vet ju att jag brukar svara ganska ofta men nu har det tyvärr gått över den mentala gränsen som jag klarar av när det gäller meddelanden på teamspeak. I dagsläget är det ett väldigt tryck på servern ( spelarantal) vid primetime vilket gör att vi admins/mods/supports måste arbeta ännu mer. Självklart strävar vi efter att vara den bästa servern och vi gör så gott vi kan, missförstå mig inte nu att jag inte vill hjälpa er, haha. Komihåg, det sitter en trött och sliten människa på andra sidan av skärmen, inte en IT support på Telia.-Men GW svara inte bara? Ja precis, det är alternativet jag går efter men då ser majoriteten av det personerna som skriver till mig som om att jag ignorerar er och det vill jag självklart inte att ni ska göra.Så hur löser jag detta nu? Jo, ni får helt enkelt börja använda forumet mer eller försöka fråga någon annan, använd admin assistance kanaler i teamspeak. Det här är ju inte en så stor grej egentligen, tänkte bara ge er en liten headsup ifall jag inte svarar, självklart kommer jag fortsätta svara på det jag orkar, men för gudskull, börja använda admin assistance lite mer! Ibland kan det ta lång tid, det har hänt, men ha gärna tålamod och släng iväg ett PM på forumet! Ja, det kan förekomma väntetider men ibland får man enligt mig inte förvänta sig för mycket, vi gör så gott vi kan här. Självklart drar jag inte er alla över en kant som skriver till mig, det här är bara om hur jag upplever en del av det som varit hittills. Det var lite om hur jag känner bara!Offtopic: Denna text går ut till er 5-10% som sitter och skriver meddelanden till mina vänner på teamspeak som är i samma kanal som mig, har man en bild på en svamp med en glad gubbe på så betyder det inte att du kan få hjälp i admin assistance, bara de personerna med en Arma ikon eller som du känner till kan hjälpa dig. Pokea aldrig mig såvida inte en fuskare är inne, och verkligen inte 6 på morgonen när jag somnat med mitt headset på så att jag vaknar och du blivit av med en bil. < True story Vi är inte ett vinstdrivande företag som många av våra konkurrenter och kan därför inte garantera 24/7 support med svarstid på 1 minut, vi gör detta av eget nöje. Visa respekt mina vänner. ( Ni får fortfarande skriva till mig ) // GW Fisk, Öberg, Ludwig and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 WORD BROTHA! Otto, Eurozze, Peter Marple and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 Måste bara tillägga en sak, ett tips till ALLA där ute: Använd oss supports mer Vi kan hjälpa till med det mesta och gör det gladeligen om vi inte är upptagna! Varför ska vi annars finnas till? **snyft** Mvh Peter Marple//ArmA Support//Major of the A.P.D PS. Det hjälper inte att spamma oss med onödig dret som "HALLÅ, SVARA" och så vidare... Det kommer inte gå fortare, tvärt om Halffinger Pete, HardmanCummings, Mr GW and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted April 13, 2015 Report Share Posted April 13, 2015 Jag säger som Peter säger, använd supports mer. Vi kan göra mer än ni tror. Vi har alltid tid att hjälpa er! HardmanCummings 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorreN Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Alltid kanske är att ta i.. jag hjälper så mycket jag kan vilket blir 8/10 speltimmarna på Cvg. men som sagt över om vi inte svarar ta de lite lugnt ^^ satt och kollade på en film och hörde att ts plingade till, men struntade i det för jag unnade mig lite tid till att ta de lugnt, till slut orkade jag inte med plingande och kollade ts och hade 10 fönster som blinkade ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Men problemet är att vissa inte kan se loggar om det hör till det ämnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now