Darwin Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 *Varning, ''Hejdå-post'' Inc* Tjena alla härliga, efter att ha lirat 1600 timmar arma så har jag tappat suget riktigt ordentligt, och jag tycker att man ska ha spelsug och vara aktiv om man ska spela i fraktion, speciellt om man är faktionsledare. så för att inte bli för långdragen, jag kommer att sluta på CvG för tillfället, kommer in som civ ibland och kollar läget Hoppas allt går bra för servern och spelarna, Peace! // [T.D.C] William, [sC] Cpt. Williams, [A.P.D] C. Darwin, [H.R.A] Ahaz Helios Thomas Krüeger, luckiiee, J.Ramirez and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 " Darwin vaskar sin sista flaska" är det här något slags skämt !? Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Hejdå rå min älskling! <3 Kommer ihåg när du var i TDC och jag gav er en ghost hawk och ni blev SÅ glada :_( Love you babe you will be remembered <3333 [Yolo f**k stavning] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 herrå Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Fyfan vad jag kommer sakna dig! Hoppas du får tillbaka spelsuget snart igen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoDicken Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Ha de gött Darwin. en av dom bästa poliserna denna server haft. samt en jäkligt go kille:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isaac Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Coolt Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 hej då <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Neej min lilla Stureplanare, vem skall jag nu reta med mina melonskålar? Skämt åsido kommer sakna dig Darwin hade jättekul med dig i SC hoppas verkligen att du snart kommer tillbaka! Vi hörs önskar all lycka och kärlek åt dig min lilla Darwin! Mvh: Fearless/Zacharias/ Din lilla Melonskålskille Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Never forget cad c.downie Ludwig and Rarre 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now