Jump to content
CvGaming

BAN REQ HAMPUS!


V1RRE
 Share

Recommended Posts

 

            Name: [z'] Thorsten // [SC] BURKEN

        Offender-Name: [Cv-D] Hasan // Hampus

            Date: Hampus RDM - 2015-10-13

            Reason:  RDM

https://www.youtube.com/watch?v=BPc15wSPRVw&feature=youtu.be

Eftersom att Bartowskis BAN ligger kvar, så ska det fan vara rätt!

Hampus gjorde precis likadant som Bartowski, inga spelare ska bli favoriserade utav ADMINS. Han ska ha precis lika lång ban som Bartowski.

Jag kan bara tala för mig själv, men jag blir mycket helldre kallad "Tobias" än ett "j**la CP" 

att kalla "Tobias" trakasserier är ju helt fåfängt, jag vill INTE att Jonas eller Afriel tar hand om denna.

 

NenXXDb.png

 

 

Edited by V1RRE
Link to comment
Share on other sites

Du har fått refund och var nöjd med det. 

Sapphire fick behålla sina saker då han låg kvar till restart, samt så har Bartowski ebjudit EXTRA refound.

Nej, jag är inte nöjd.

Eftersom att Hampus gjorde fel så är det ju SJÄLVKLART att jag ska behålla mina grejer vilket Sapphire också gjorde. Men det betyder fortfarande att Hampus ska straffas för att han gjort fel.

 

Samt

 

1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

  1. the accused player
  2. the accusing player
  3. a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.

Any other replies will lead to a warning or even a forum suspension.

Såvitt jag vet så spelade du inte här för 13 dagar sedan.

 

Edited by V1RRE
Link to comment
Share on other sites

Afriel han bad om refound då det hände och han fick refound. Det är emot reglerna och komma med en ban req nu.

Men va? Har du RDM:at honom i Pyrgos så hade han fått refound vare sig du fått en ban eller inte för att du gjorde FEL. Jag gjorde samma fel som dig och sapphire fick behålla sina saker + erbjöd jag extra kompensation.

Det är klart man ber om en refound om man blir RDMad i Pyrgos men det betyder fortfarande inte att han är nöjd med vad du gjorde eftersom att en refound i detta fallet är en självklarhet.

Link to comment
Share on other sites

Vi har pratat på teamspeak om situationen där Thorsten Von Idiot accepterade denna lösning om refund och ingen banreq behövdes. Han var nöjd med lösningen vi kom fram till.

Det ända vi kom fram till är att jag riskerar ban ifall jag trakasserar någon på det sättet och att jag gjort fel..

Var inte nöjd med lösningen..

Du och Jonas snackade som att du inte gjort något fel överhuvudtaget, och det är det jag vill att admin åtgärdar.

Att när DU skjuter mig i safezone så äre lungt.

När Bartowski skjuter Sapphire i safezone så blev det ban direkt även fast han OCKSÅ fick behålla sina grejer.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan också säga till dig Hampus att jag tycker personligen att du är en schysst person och jag tror verkligen inte att virre vill något illa menat mot dig i denna ban req men detta är vad vi i z' klassar som särbehandling av spelare.

Vissa spelare har lämnat servern och säger att dom är trött på exempel särbehandling men dom har inte kunnat bevisa något. Här har du dock ett gott exempel. 

Som Hysteria sa i min ban appeal så ska vi spelare respektera de regler som admins satt upp. Som Afriel sa på ban requesten så ska vi factions spelare kanske veta lite bättre, Det dom kallar solklar RDM på min ban req är vad jag kallar solklar RDM på denna ban req. Du har själv satt dig i denna situation.

Ännu en gång. Inget illa ment mot dig Hampus. Men dessa två situationer är indentiska.

 

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Jag lägger ner denna ban requesten.

 

somsagt så vill jag egentligen inte ha Hampus bannad, jag hoppas ändå att detta blir som en liten väckarklocka för övriga administratör angående favoriseringen/särbehandlingen som pågår..

 

admin kan ta bort hela requesten!

 

 

Mvh

Edited by V1RRE
Link to comment
Share on other sites

Jag lägger ner denna ban requesten.

 

somsagt så vill jag inte ha Hampus bannad, men jag hoppas ändå att detta blir som en liten väckarklocka för övriga administratör angående favoriseringen/särbehandlingen som pågår..

 

admin ta bort hela requesten!

 

 

Mvh

blir inge! Är den uppe, ska den behandlas. Vilket jag kommer göra efter jobb. Så den rörs ej. 

Link to comment
Share on other sites

Jag lägger ner denna ban requesten.

 

somsagt så vill jag egentligen inte ha Hampus bannad, jag hoppas ändå att detta blir som en liten väckarklocka för övriga administratör angående favoriseringen/särbehandlingen som pågår..

 

admin kan ta bort hela requesten!

 

 

Mvh

Hej Thorsten,

Eftersom du valt att göra denna öppen så tar vi det här.

Jag pratade med dig gällande detta ungefär 1timme efter det hände, jag gav dig en varning och en utskällning då du addat folk / sökt upp dom på facebook utan deras medgivande, jag vet att du inte anser att detta är en "stor grej" men för väldigt många så är det personlig information som är väldigt privat som du inte har någonting med att göra, i detta fall så har du gått runt och kallat "silent" för "tobias" x antal gånger och han har sagt till dig att du ska sluta, du har valt att fortsätta dina trakasserier och jag är rätt säker på att han även varnade dig för detta.

 

OM du frågar mig så ska du vara rätt glad att du inte är bestraffad med en perm eller liknande då du trakasserat flera personer, du har även sökt upp MIG på facebook även fast jag aldrig hade gett min facebook till dig, jag personligen bryr mig inte men du måste börja använda hjärnan och förstå att detta inte är ett normalt beteende.

Eftersom du bett oss lägga ner requesten så kommer jag lägga ner requesten och jag tycker du borde skämmas över att du ens lagt upp den.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.