CasperEbbesen Posted October 31, 2015 Report Share Posted October 31, 2015 Hej alla cvg spelare Caden här. Idag runt 22.00 så pratade jag med mina föräldrar om hur mycket jag spelar. Jag spelar för mycket dator så jag har bästemt mig att sälja min dator imorgon. Ni kommer inte se mig nått mer in-game ts nånstans. Jag kommer sakna alla av er men det kommer bli riktigt jobbigt att lämna Jonas Sapphire Afriel Darwin Karlen PKR J-Rocc Luttrell Olsson Norren Savage Carpen många fler, Det kommer bli jobbigt att sälja datorn men som sagt men jag säger så här. Jag säljer datorn och får tillbaka mitt liv, Ha det bra puss å kram Caden<3 Emin, Peter Marple, illmeister and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted October 31, 2015 Report Share Posted October 31, 2015 Ses broder Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 31, 2015 Report Share Posted October 31, 2015 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJMIN BROR <3333333333333333333333333 Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 (edited) Du får ha det bra Caden Edited November 1, 2015 by J.Cartello Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 ha det så bra caden! Kommer sakna vårat Truckboxer rånande // HedmaN Wendin and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Ha det bra Caden! Hoppas du kommer tillbaka i framtiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Good luck out there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Lycka till Caden, vi kanske ses nångång i framtiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleeen Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Jag kommer sakna dig skitunge ! Glhf med livet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Ta hand om dig Caden och lycka till med vad du nu väljer att göra Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 2, 2015 Author Report Share Posted November 2, 2015 Kommer sakna er alla jätte mycket. Jag kanske kommer in nån gång då och då på min andra dator. Men jag har planer att börja få bra betyg i skolan och sen har jag fotbollen jag vill satsa med. Såklart så ska jag börja med social livet också med vänner och allt. Sen har jag lite planer om att skaffa en grymt snygg tjej som jag kan mysa lite med lauring ;DTa hand om dig Caden och lycka till med vad du nu väljer att göra harreeeeee ;D <3 A.Karlsson and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emin Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Du gjorde ditt bästa. Dator är jätte dåligt sak. Lycka till i ditt livet bror ! Eurozze and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 3, 2015 Author Report Share Posted November 3, 2015 harre bra min broder emin!Du gjorde ditt bästa. Dator är jätte dåligt sak. Lycka till i ditt livet bror !' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now