Jump to content
CvGaming

Whut


Recommended Posts

Hej alla cvg spelare Caden här. Idag runt 22.00 så pratade jag med mina föräldrar om hur mycket jag spelar. Jag spelar för mycket dator så jag har bästemt mig att sälja min dator imorgon. Ni kommer inte se mig nått mer in-game ts nånstans. Jag kommer sakna alla av er men det kommer bli riktigt jobbigt att lämna Jonas Sapphire Afriel Darwin Karlen PKR J-Rocc Luttrell Olsson Norren Savage Carpen många fler, Det kommer bli jobbigt att sälja datorn men som sagt men jag säger så här. Jag säljer datorn och får tillbaka mitt liv, Ha det bra puss å kram Caden<3

 

Link to comment
Share on other sites

Kommer sakna er alla jätte mycket. Jag kanske kommer in nån gång då och då på min andra dator. Men jag har planer att börja få bra betyg i skolan och sen har jag fotbollen jag vill satsa med. Såklart så ska jag börja med social livet också med vänner och allt. Sen har jag lite planer om att skaffa en grymt snygg tjej som jag kan mysa lite med lauring ;D

Ta hand om dig Caden och lycka till med vad du nu väljer att göra :)

harreeeeee ;D <3 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.