Jump to content
CvGaming

Ban reques apd c hustle 2015-11-01


sapphiree
 Share

Recommended Posts

Name: apd c hustle

Date: 2015-11-01

Så trött på C. Hustle, på grund av att han aldrig kan ge ett ultimatum i sina engages. Fick en ban reck på mig av han för några veckor sen när han engagade på samma sätt, tycker inte att detta är okej av en polis som ska kunna reglerna.

Edited by sapphiree
Link to comment
Share on other sites

Snackade med Sapphire direkt efter händelsen och han sa att han ska få refound vilket jag sa att han kunde få.
Direkt efter så säger han, "äsch, jag lägger ban req istället".

 

Edited by Ludwig
Link to comment
Share on other sites

Om jag hade varit dig hade jag varit jävligt glad.

Jag la ban req på dig för ett tag sedan och den gick igenom. Jag valde att ta refound före ban. Refounden tog jag inte ens emot för att jag ansåg att du hade förstått att du hade gjort fel.
Jag gör exakt samma sak nu och du gör tvärtemot än vad jag gjorde.
Det som gör mig arg är att du sa då när jag la ban reqen att du skulle lägga ban req på mig direkt när du fick en chans för att du blev sur på mig.

Om admin anser att jag ska bannas så ska Sapphire bannas för min senaste ban req också om han ska beteende.

Link to comment
Share on other sites

ja ville ge dig refound men du sa nej de är väl inte mitt fel . ska ja va glad efter att ha blivit rdmad av dig skojar du eller.....

ja tycker du förstör för mycket för refound denna gång . som sagt som polis bör du veta bättre än att inte ge ett ultimatum i dina engages och de e inte försa gången du inte gör de 

där av tycker ja de är mer lämpligt med ban en refound . min banrek du la va de du som gjorde fel från början som ja fick lida för . 

Link to comment
Share on other sites

ja tycker du förstör för mycket för refound denna gång

Förstör för mycket? Du hade en Zubr och kläder, vad är det jag förstör?
Förra gången när du sköt mig hade jag MXM och fullt polis gear, det är väl förstört för mycket om något.

Som sagt, låter admin ta hand om denna när de har tid.

Och sen, "en polis ska kunna reglerna", ska inte civila kunna dem?

EDIT: Vill även tillägga att när jag la ban req på dig så fick du en möjligheten att refounda vilket jag också anser att jag ska få.

Edited by Ludwig
Link to comment
Share on other sites

Förstör för mycket? Du hade en Zubr och kläder, vad är det jag förstör?Förra gången när du sköt mig hade jag MXM och fullt polis gear, det är väl förstört för mycket om något.

Som sagt, låter admin ta hand om denna när de har tid.

Och sen, "en polis ska kunna reglerna", ska inte civila kunna dem?

grejen är att hans Zubr är mer värd än allt ditt gear. Det ät olika priser mellan civila och APD

Link to comment
Share on other sites

Ludwig hade faktiskt gett den andra personen ett ultimatum och sen råkar du komma in i bilden och bli dödad.

Vilket vi kan se på denna video: https://vid.me/GPSH

Han erbjöd även refound för hans misstag men du ville lägga upp ban req.

Så jag väljer att neka denna ban request.

DECLINED.

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.