SwagJesus Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 *Mitt namn:[T.S.R]Swagjesuss *Regelbrytaren:[TR] [UB] Hejsan *Datum:2015/11/17 *Orsak:Han VDM'ade mig och Min gäng medlem och jag har video bevis som jag har laddat upp på youtube. Han Vdmade avsiktligt min kompis minst två gånger och mig en gång[Min kompis namn:[T.S.R]laggboy123] *Länk till videon:https://www.youtube.com/watch?v=XYx6IMc479w Feroz and Kafarov 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SwagJesus Posted November 17, 2015 Author Report Share Posted November 17, 2015 Du får tyvärr inte kommentera i denna tråden för att du inte är anklagad, och jag vill anmäla honom för att sådan destruktivt beteende är onödigt på servern. J. Blane, Kafarov and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Om ni inte vill bli påkörda, testa att inte stå mitt på en väg/en parkering . Brukar funka ganska bra faktiskt. Vet att jag inte ska skriva här men denna banreq är lite att ta i faktiskt. Om man Håller ett öga i sidechat när man spelar ser man att folk blir påkörda hela tiden. WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 7 hours ago, FiskarN said: Om ni inte vill bli påkörda, testa att inte stå mitt på en väg/en parkering . Brukar funka ganska bra faktiskt. Vet att jag inte ska skriva här men denna banreq är lite att ta i faktiskt. Om man Håller ett öga i sidechat när man spelar ser man att folk blir påkörda hela tiden. Och bara för att andra kör över, så är det okej? Hade vi inte haft ANTI VDM scriptet vi har. Så hade spelare dött till höger o vänster. VDM är aldrig okej! Afriel, Takó, J. Blane and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 Hejsan banned 2 days for trolling in safezone. SwagJesus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts