sikta Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 den som är skyldig till det hela är hejsan tid är undra kvällen datum 2015-11-27 datum 2015-11-28 jag vill att alla som har video på hejsan kan kommentera. och ladda upp som kommentar tack på för hand. jag hade missat en sak att Cv-D hjälper mig att säga till hejsan snällt men han gör ju inte bra i från sig. film är här https://www.youtube.com/watch?v=9XBNot4GWoE&feature=youtu.be Zacharias, Kurreman, Morio and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hejsan Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 <3 Rayinator and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurreman Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Som jag har sett det så är "Hejsan" en riktigt otrevlig människa. Har snackar med honom ett antal gånger och det enda man får tillbaka är "dra åt helvete" och liknande... Rayinator, SharkieMR, Kafarov and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SharkieMR Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Hejsan det räcker hör jag igen att du snackar skit om medics igen så bler det ressurection ban på 7 dagar, nu bler det för mycket. Hur gammal är du egentligen.//MedicViceChief Sharkie Rayinator, Bugge and Zacharias 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Vad hände med reglen man får inte ressa dom i sitt gäng???? Elnour Isak Adam and CasperEbbesen 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted November 28, 2015 Author Report Share Posted November 28, 2015 kriget vad över jag fråga NLF om det är okej dom sa ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 1 hour ago, sikta said: kriget vad över jag fråga NLF om det är okej dom sa ja men jag kommer ihåg att vi lootade folk som vi inte dödat fast polisen sa att det var ok och det fick vi ge refund för endå så detta borde ju också resulteras i ett straff då regler är regler Hejsan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 1 hour ago, sikta said: kriget vad över jag fråga NLF om det är okej dom sa ja spelar ingen roll Medics som är med i Cv-D får inte reviva Cv-D????? Elnour Isak Adam and HedmaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 . Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hejsan Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 fin engage illmeister gör Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klego Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 @Olsson Det får de väl visst? Jag skulle gissa på att sikta inte hade några andra uppdrag, alltså går han och revivar första bästa skadade, precis som han ska göra. Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Klart medics i Cv-D får ressa andra medlemmar i Cv-D, men allt beror ju på situation. Dör dom i ett krig, då får inte medics synas på plats äns en gång. Dör Cv-D av en bugg, ja. Då är det tillåtet @Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 54 minutes ago, Kupa said: Klart medics i Cv-D får ressa andra medlemmar i Cv-D, men allt beror ju på situation. Dör dom i ett krig, då får inte medics synas på plats äns en gång. Dör Cv-D av en bugg, ja. Då är det tillåtet @Olsson dom dog i krig... Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Rätta mig om jag har fel nu, jag var inne med NLF under händelsen, vi sa att det var OK för medic att ressa (vi tänkte inte allls på att dom var samma gäng när han spelar civ) Om jag förstått det rätt så får medics inte vara på samma plats som deras egna gäng medlemmar (detta var något vi införde under den perioden gänget Zeds hade 3-4 medics i sitt gäng) som alltid prioriterade sina egna medlemmar. Dock i detta fall så har vi ju gett OK på att han får ressa och fighten är slut så jag ser det inte som en big deal ( är det en regel som brytits från medics sida så är det upp till Medics chiefs att ge sikta en bestraffning för detta ) Gällande trolling så kommer jag att Neka denna requesten, feel free att sätta en ress ban på hejsan Lös det på ett bättre sätt nästa gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts