Afriel Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 Som ni alla säkert har märkt, så hade vi lite problem med databasen på servern. Saker syncades inte och det gick att dupea fritt i bilar etc. Problemet är nu löst, Hail Goatis! Det tråkiga är att, pga av dupe och items/pengar som försvunnit. Så valde vi att rollbacka servern till kl 00.00 natten mellan 18/19 .. Vi ber om ursäkt, och hoppas att ni har förståelse! Rarre, Svedin, Kafarov and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svedin Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 Hail Goatis! xD Goatis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SharkieMR Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 bra beslut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 Emperor Goatis! Ludwig, Bachne and Daniel Macáres 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 RIP! Jag gick plus typ 4 mille idag , OCH har ändrat massor sen dess... ): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 1 minute ago, PeTTePeTTe said: RIP! Jag gick plus typ 4 mille idag , OCH har ändrat massor sen dess... ): Tala med support så kanske det går att lösa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 Just now, Goatis said: Tala med support så kanske det går att lösa! kommer inte gå , har inge bevis ): Link to comment Share on other sites More sharing options...
DooDZVIL Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 men va fan... farmat upp pengar och nu är man tillbaka på 700k... detta var inget höjdare att börja kvällens spelande med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 11 minutes ago, DooDZVIL said: men va fan... farmat upp pengar och nu är man tillbaka på 700k... detta var inget höjdare att börja kvällens spelande med Jag spelar inte längre, släng över 5 mille ifrån mig till honom / Dimman Teechy and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 Som en vis man en gång sa, Goatis is love, Goatis is life. Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 19, 2015 Report Share Posted December 19, 2015 Det var ändå ett bra beslut då många säkert dupat en massa saker. Svedin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now