Jump to content
CvGaming

Regel förslag


Sgt.snorkel
 Share

Recommended Posts

Detta är ju en rp server därför tycker jag det är rätt trist  när man har en fight med något gäng så dödar man 1 av dom och efter 15min kommer han tillbaka om han inte bryter NLR dvs relogg. Jag tycker vi borde föra in en "1 life per fight" regel istället för 15 min för fight håller oftast på mycke längre och då kan fighter ta väldigt lång tid.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Sgt.snorkel said:

Detta är ju en rp server därför tycker jag det är rätt trist  när man har en fight med något gäng så dödar man 1 av dom och efter 15min kommer han tillbaka om han inte bryter NLR dvs relogg. Jag tycker vi borde föra in en "1 life per fight" regel istället för 15 min för fight håller oftast på mycke längre och då kan fighter ta väldigt lång tid.

Det brukade finnas en sådan, men den togs ju bort om jag minns rätt. Men NLF gör ju inget om man kan komma tillbaka direkt efter 15 min...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PeTTePeTTe said:
Just now, Halffinger Pete said:

Med tanke på att det är en rp server så bör inte ens "NYA" liv veta om att man har varit i fight och på det viset så borde man inte få åka dit.

Det brukade finnas en sådan, men den togs ju bort om jag minns rätt. Men NLF gör ju inget om man kan komma tillbaka direkt efter 15 min...

"bör" men folk gör det iaf

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Halffinger Pete said:

Med tanke på att det är en rp server så bör inte ens "NYA" liv veta om att man har varit i fight och på det viset så borde man inte få åka dit.

Fast om man har ett new life, då kontaktar ju Gäng Ledaren och säger ''Vi tar skott, pallra dig ner hit for som fan!''
Det finns fortfarande roleplay i det. Men jag håller med och den regeln borde läggas till enligt mig.

Link to comment
Share on other sites

Har redan bett Afriel att ta upp detta med andra admins.
Dock var första saken han sa att det kanske inte alla gillar, det fattar jag också men som folket här säger också så måste man ju tänka från ett rp senario. 1 life, inte någon j**la katt med 9 liv.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.