Jump to content
CvGaming

Banrec olsson


Alvaréz
 Share

Recommended Posts

      Request Information

        Name: [H.R.A] Alvaréz

        Offender-Name: [SC] Olsson

        Date: 2015-12-29 - 22:20

        Reason: Sköt ner deras helikopter, olsson combatlogga.

 

  https://www.youtube.com/watch?v=Rpwq_edySac&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Pablo Och Nordin crashade helin och gjorde så hela cargot där vi satt i trillade ihop så skrev jag i side channel vad i helvete så blev jag kickad för ban language (vi hade skojat lite med varandra i vichle tidigare) o visste inte att helvete va bannat då de inte e så grovt. snackade med bobbi även direkt efter.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Olsson said:

Pablo Och Nordin crashade helin och gjorde så hela cargot där vi satt i trillade ihop så skrev jag i side channel vad i helvete så blev jag kickad för ban language (vi hade skojat lite med varandra i vichle tidigare) o visste inte att helvete va bannat då de inte e så grovt. snackade med bobbi även direkt efter.

"Combat log is combat log" - http://imgur.com/UGgctIK

Link to comment
Share on other sites

Du vet att man får 3 varningar om man skriver fula ord, du använde alla dina varningar och blev kickad när du var död vilket gjorde så att du combat loggade! Du visste precis vad du gjorde, så att sitta och försöka prata bort det är helt onödigt.

Varför du gjorde som du gjorde, det vet inte jag. Men antar att det finns en förklaring till allt.

Link to comment
Share on other sites

Jag och Keen och hazzz satt i en hummingbird och skämtade med varandra och skrev saker osv osv, sen när hela j**la cargot försvinner så skriver jag i side Vad i Helvete och blir kickad hur ska jag veta att helvete är ett bannat ord?

Sitta inte här och säg att jag gjorde det med meningen.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Olsson said:

Jag och Keen och hazzz satt i en hummingbird och skämtade med varandra och skrev saker osv osv, sen när hela j**la cargot försvinner så skriver jag i side Vad i Helvete och blir kickad hur ska jag veta att helvete är ett bannat ord?

Nu sitter du bara och hittar på, du vet mycket väl vilka ord man får/inte får skriva. 

 

" Sitta inte här och säg att jag gjorde det med meningen.

Som sagt, varför du gjorde som du gjorde, det vet inte jag

Link to comment
Share on other sites

Har varnat olsson för detta, tycker det är rätt obvious när man ser ur hans synvinkel att detta inte gjordes med flit, nevertheless är det fortfarande fel men i detta fall då, extremt oskyldigt.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.