Daniel Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 (edited) Då är det äntligen dags för mig att visa upp min setup, har jobbat på den rätt länge och byggt allting själv för alldeles för mycket pengar, nu senast som vissa såg så fixade jag en sleeving på alla kablar, sjukt pilligt, måste dessutom köpa kablemod hållare för att få kablarna att ligga snyggt. Men burken består av: MSI Z97 GAMING 7 Intel i5-4690k 16 GB 2133Mhz Coirsar Vengeance DDR3 MSI GTX 970 GAMING SSD 240+120+60 GB HDD 2 TB Fractal PSU 1000W 80+ Platinum Phanteks Enthoo Luxe Chassi med inbyggd RGB belysning+ en extra RGB slinga inuti chassit Nästa stora steg för burken blir antagligen ett till 970 eller bygga till vattenkylning på befintligt, eller både och om pengar finns. Resten av setupen är ASUS 24" 144hz Skärm BENQ 24" Skärm Steelseries Rival Steelseries Apex M800 Logitech G930 Och självklart en Tv och stereo för Film och fest Bordet är även det lite pimpat med kabelkorg på undersidan, en RGB-ledslinga runtom och ett uttag direkt på bordskivan för att slippa fula förlängning när man ska ladda mobilen, sen lite hål genom bordskivan med rostfria koppar runt. Nu tror jag inte jag har missat nåt och bjuder även på några bilder! Edited January 10, 2016 by Kebre Embed images Kebre, Kupa, [F.F.C] Johannes and 12 others 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 ÅH vad sexigt. Fina vin flaskor också.. Alkis Daniel and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallvardo Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 But the real question is, can it run minesweeper in 30fps+? Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Vad är det för modell på skrivaren? Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Im in love with the cooler Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 9, 2016 Author Report Share Posted January 9, 2016 Minesweeper in 45fps @Goatis är värstingmodellen Epson Stylus SX218 som spottar ur sig papper i en hastighet av 3 A4/Min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Batcave confirmed. Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEIF Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Riktigt nice, då vet man hur du har det när vi är ute på båtresorna! Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Snyyyyyygt Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Jävlaar vaad fräscht. 10/10 Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted January 10, 2016 Report Share Posted January 10, 2016 Åhh Danne, jag vill hälsa på i din batcave <3 Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted January 10, 2016 Report Share Posted January 10, 2016 Nästan snyggt, kabeldragningen kunde varit bättre. Du får 3/5 toasts Karleeen and Daniel 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Ser fint ut! Men bruh.. Den pci-e kabeln Fixa cablecombs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 12, 2016 Author Report Share Posted January 12, 2016 @Daniel Macáres Ajjemen är tänkt att beställas ganska ASAP för att få ordning på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 2 hours ago, Daniel said: @Daniel Macáres Ajjemen är tänkt att beställas ganska ASAP för att få ordning på det! Trevligt Var förvarar du alla dina lockgranater då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 12, 2016 Author Report Share Posted January 12, 2016 9 hours ago, Daniel Macáres said: Trevligt Var förvarar du alla dina lockgranater då? Har några som jag kastar mot en måltavla för att träna Link to comment Share on other sites More sharing options...
LukasL Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 varför har du en 1000w PSU? EXTREMT Overkill för din rig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 16, 2016 Author Report Share Posted January 16, 2016 7 hours ago, LukasL said: varför har du en 1000w PSU? EXTREMT Overkill för din rig.. I know, men den var billig så varför inte LukasL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now