Jump to content
CvGaming

Pablo behöver ny data hjälp


Pablo-
 Share

Recommended Posts

Skämt åsido, skulle säga att denna är bättre än den som Charlie länkade: http://www.inet.se/kundvagn/visa/9047949/2016-01-20

Visst du kanske inte får tillgång till shadowplay men det finns andra alternativ :)

Hyper 212 master race! (När det gäller budget luftkylare iallafall ;))

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Daniel Macáres said:

Skämt åsido, skulle säga att denna är bättre än den som Charlie länkade: http://www.inet.se/kundvagn/visa/9047949/2016-01-20

Visst du kanske inte får tillgång till shadowplay men det finns andra alternativ :)

Hyper 212 master race! (När det gäller budget luftkylare iallafall ;))

kan du skicka en länk på det i datorn

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Björt said:

Fast du behöver större nätagg. Grafikkortet (amd r9 390 ) behöver mer än 650 W

Att folk alltid ska överdriva med hur mycket Watt nätagget ska ligga på? Allt det jag skickade kommer MAX dra 500 watt under load! Att Inet skriver såhär: Rek. watt (dator) 750 W är ENDAST för att de vill tjäna pengar. Du kan jättegärna testa någon Watt calculator som t.ex. MSI's (tillverkar inte nätagg) eller liknande och se själv. Men visst jag kan lika gärna slänga in ett 1600W nätagg då? ;)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Daniel Macáres said:

Single rail / multi rail har väl endast och göra med säkerhet? Rätta mig om jag har fel

Asså rails är ju där de delas upp i olika sladdar. En enkel rail kör ju alla sladdar på en rail medans en mulit rail kör den på olika. Multi rail är känt för att ge fel typ att ström ut till sladden vilket gör att det blir fel ström till din enhet. 

Dock är multirail säkrare då den stänger av sig om PSU blir utsatt för risk, det gör inte en enkel rail som gör att den kan förstöras och även ta eld.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ludwig said:

Asså rails är ju där de delas upp i olika sladdar. En enkel rail kör ju alla sladdar på en rail medans en mulit rail kör den på olika. Multi rail är känt för att ge fel typ att ström ut till sladden vilket gör att det blir fel ström till din enhet. 

Dock är multirail säkrare då den stänger av sig om PSU blir utsatt för risk, det gör inte en enkel rail som gör att den kan förstöras och även ta eld.

Precis det jag tänkte, då spelar det inte speciellt stor roll.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, PeTTePeTTe said:

Vill du ha AMD eller intel? Har en fin fin AMD build :3

 

https://www.komplett.se/cart ( vet ej om det funkar på komplett men aja, får väl ändra när man kommer hem ) 

 

Du kan gärna skriva vad du köper sen!

Äh fy sluta sprid dynga på forumet

Link to comment
Share on other sites

On 2016-01-21 at 5:20 PM, Goatis said:

Äh fy sluta sprid dynga på forumet

Meh, AMD är fin fint... Man behöver ingen brasa då! Datorn blir värsta elementet! Nej men sätt på relig kylning och hoppas på att stugan klarar sig!

 

Edited by PeTTePeTTe
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.