NilzzoN Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Kafarov, Elnour Isak Adam, Y.Fahir and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 va du e duktig nilzzon NilzzoN and Bugge 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 9/11 Tur som fan att du aldrig såg mig vid 0:54, då hade jag varit körd som f*n NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 10/10 dålig musik dock NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Fint fint, Mycket bra NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Får jag gissa, Boyka har hjälpt dig? Annars bra! NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LukasL Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 (edited) 5 hours ago, Ludwig said: Får jag gissa, Boyka har hjälpt dig? Annars bra! Det är jag som har gjort Boykas och NilzzoNs montage! Inte så nöjd med Nilzzons dock.. jag håller på och flyttar så jag har packat mina större/bättre datorer vilket lämnade mig med en 4790k/970 icke IPS rig vilket ledde till färgarna och effekterna är off. Edited February 4, 2016 by LukasL Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilzzoN Posted February 4, 2016 Author Report Share Posted February 4, 2016 20 hours ago, CasperEbbesen said: 10/10 dålig musik dock lukas valde låt.... jag ville att han skulle ha en annan men han lyssnade inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Av bra erfarenhet vet man ju att Lukas låtsmak är lite snedvriden. Eller hur bubbis? @LukasL NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilzzoN Posted February 4, 2016 Author Report Share Posted February 4, 2016 49 minutes ago, KayTac said: Av bra erfarenhet vet man ju att Lukas låtsmak är lite snedvriden. Eller hur bubbis? @LukasL mm eller hur hahahhaah Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilzzoN Posted February 4, 2016 Author Report Share Posted February 4, 2016 11 hours ago, LukasL said: Det är jag som har gjort Boykas och NilzzoNs montage! Inte så nöjd med Nilzzons dock.. jag håller på och flyttar så jag har packat mina större/bättre datorer vilket lämnade mig med en 4790k/970 icke IPS rig vilket ledde till färgarna och effekterna är off. gör om gör rätt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now