Jump to content
CvGaming

Ban Request - [?] Aki


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] Olsson

        Offender-Name: [?] Aki

        Date: 2016-02-11

        Reason: Jag åkte runt unknown ett par gånger tillslut lägger dom spikes och jag kör på dom då skriker dom This is the unknown jump out from the car or we will open fire and put your hands up jag går ut och ska precis ta upp händerna så får jag ett skott i huvudet vilket är RDM

        Bevis: 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, sikta said:

jag har inte med detta att göra men lyssna noga på han som engtchar att han säger inte   unknown  helt. lyssna noga på det 

Tror det är du som får lyssna lite mer noga innan du kommer med totalt meningslösa kommentarer.

Man hör att han säger "This is the Unknown"

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, bugge said:

Han säger this is the Unknown klart och tydligt? Ta en tofs och fixa örat :(

 

9 hours ago, Dubrovka said:

Tror det är du som får lyssna lite mer noga innan du kommer med totalt meningslösa kommentarer.

Man hör att han säger "This is the Unknown"

 

10 hours ago, sikta said:

jag har inte med detta att göra men lyssna noga på han som engtchar att han säger inte   unknown  helt. lyssna noga på det 

ingen av er ska skriva här.

Link to comment
Share on other sites

Olsson. detta tycker jag bara är väldigt löjligt... Du lägger ju ban req för att du vill ha någon bannad. Hade det vart så att du verkligen förlorade saker genom denna engagean hade jag köpt det. men att du som är rik lägger ban req när du förlorar en rook är bara riktigt dålig stil. Sedan spelare som oss som vet att man borde lägga vapnet i väskan om man ska ge upp och inte vill anses vara ett hot. 

Dock kunde vi gett dig mer tid men att du lägger ban req för detta är riktigt lågt.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, CasperEbbesen said:

https://gyazo.com/4a13987b3a4a545c1aec63a56889f2b6

 

 

Jag har video också som Jag kommer ta med admins när jag har fixat fram medicen och fixat din bil.

Jag bad aldrig om medic, + Ni tog lite av mina saker ni tog hälften av mina cigaretter 32 st, Och sen dödade ni mig igen efter

Link to comment
Share on other sites

Vet att jag inte får kommentera* 

 

Men måste vara säga 32 cigarett är inte billiga

1 hour ago, CasperEbbesen said:

Som Vanligt du är omogen.... hahahhah du förlarde cigg. 32CIGG? Är du en trollare nu eller?

 

 

Åker runt i cirklar och smokear. Jag tar det som trolling.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

Hej, eftersom ni inte kan enas om vad som är rätt och vad som är fel (jätte intressant)

1. så vill jag ge en varning till alla som kommenterat, ni har såna enorma dubbelmorals ansikten lägg ner förfan.

2.  Caden och olsson ni har 24h på er att lösa erat "käbbel" mitt förslag är att caden refundar olsson det han förlorade i form utav pengar dvs gear,inventory(cigaretter) samt en 200k extra som plåster på såren så är det löst (?) och till Olsson, detta är din sista varning, jag tycker att det du gör går under trolling, sker det igen så snackar vi inte 3 dagars ban för trolling, vi snackar om 2månaders ban.

 

Less på eran skit, återkom på ts med vad som är gjort och inte inom 24h.

 

Problemet löst, låser tråd.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.