Zacharias Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Hej allihopa! Jag har under en längre period övervägt att lämna Cv-Gaming av olika orsaker. Många olika åsikter samt personliga tycken. Jag kommer inte börja snacka en massa skit här. Utan kommer tacka för min underbara tid här! Vill även påpeka att detta inte har något med Unknown incidenten att göra! Men det jag vill göra är att tacka ett fåtal personer! Goatis: Jag tackar för ditt förtroende och för att du tog in mig Support kåren, det har varit en ära. Jonas: Tack för allt stöd du gett mig du har väglätt mig hjälpt mig du har gjort allt som gjort att jag lyckats. Stanford: Du tog in mig i poliskåren två gånger gav mig förtroende och en plats i poliskåren! P. Bracket: Du bettyde mera för mig en vad du någonsin trott eller förväntat lite som en pappa. Tackar även alla andra spelare på servern som gjort min tid här möjlig. Vill även tacka alla som gett mig sitt förtroende att hjälpa dem med sina hus och grejjer som inte funkat. Nu simmar er lilla Finne iväg mot nya och större äventyr. Men vem vet kanske vi syns någon dag. (Vill även att Admins tar bort alla mina Support tillgångar) Med vänliga hälsingar: Zacharias Kupa, Teechy, G. Kasper and 15 others 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Zacharias neeeej, min cadett, du får ha det super så ses vi på DH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BRO dont do it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Hoppas du VERKLIGEN har tänkt över detta nu så du inte gör ett impulsbeslut som jag gjorde. Tråkigt att du har valt att lämna. Ifall du nu har gjort detta så hoppas jag vi synes igen! Hade bra sålänge! Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 (edited) Zacharias min broder, synd att du lämnar, hade bra nu Edited February 21, 2016 by Feroz Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Zacharias AMF bror<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Hare bra roddbåten. Vi får höras senare:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Kommer sakna dej när jag är tillbaka till en aktiv spelare igen. Vi hörs med nudies på Snapchat =) Danne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Du får ha det så bra zacke kommer alltid komma ihåg minnena i TR <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Ha det bra Zacharias, tråkigt att du slutar!, Ses i bastun! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 (edited) 11 minutes ago, HedmaN said: Du får ha det så bra zacke kommer alltid komma ihåg minnena i TR <3 Dom va härliga bror Edited February 21, 2016 by Kupa NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Lycka till i fortsättningen och hör gärna av dig om du känner för det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Du får ha det bra Zache, får hoppas att du kommer tillbaks inom kort! Btw, sorry för mobilen Alvaréz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.Engqvist Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Hejdå min gresklippare! Hare bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
José de Jesús Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Hadeee min kamrat! José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Lycka till med vad nu hade tänkt att göra i framtiden! RIP Cvgs egna mumintroll 2015 - 2016 Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Ha det gött nu Zacharias! <3 Minns ett par månader tillbaka när vi hade jätte roligt i SC <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Zacharias! Lätt den bästa supporten, svarade på direkten och löste problemet galant! Kommer aldrig glömma av våran korta men roliga tid i T.U. Hadé <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Hare bra min lilla finne Du kommer alltid ha en plats i mitt ansikte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 no... ja men zacharias. ha det bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Ha det bra Zacharias! Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 nääääää en till som lämnar oss också. ^^ va fan, Nej nu stannar du här!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now