Jump to content
CvGaming

Ban Request - [RU] G


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [Ms] Olsson

        Offender-Name: [RU] G

        Date: 2016-03-19

        Reason: Jag dödar G då combatloggar han.

IQFSINR.png

pdVRIek.png

Jag vet att videon inte funkar så darför ser ni bilderna!

Link to comment
Share on other sites

Thorsten satt med i kanalen och jag frågade honom om jag kunde trycka alt f4 då mitt arma fuckad ur o ni redan hade tagit min rook han sa att det var OK så jag gjorde det jag sa dessutom innan det att om jag inte fick en wiping gear gear grej att jag vela att han skulle wipea mig o e det så att du som refound vill ha en extra rook så kan jag fixa fram det MVH G

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jackson said:

Thorsten satt med i kanalen och jag frågade honom om jag kunde trycka alt f4 då mitt arma fuckad ur o ni redan hade tagit min rook han sa att det var OK så jag gjorde det jag sa dessutom innan det att om jag inte fick en wiping gear gear grej att jag vela att han skulle wipea mig o e det så att du som refound vill ha en extra rook så kan jag fixa fram det MVH G

Jag vill inte ha refound tycker du borde få ban för combatlogg, Du får bevisa då att dit spel "crashade"

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Olsson said:

Jag vill inte ha refound tycker du borde få ban för combatlogg, Du får bevisa då att dit spel "crashade"

 jag tror du lika väl som jag vet att det e lite svårt att "Bevisa" att ett spel fuckar ur då Shadow play inte går att captura när spelet inte svarar så hur hade du tänkt det o min nästa fråga blir ju då om ingen förlorade något på det o ingen vann något på det o då jag inte heller kom tillbaks till fighten eller la mig i på något annat sätt vad skulle jag få en ban för?

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Jackson said:

 jag tror du lika väl som jag vet att det e lite svårt att "Bevisa" att ett spel fuckar ur då Shadow play inte går att captura när spelet inte svarar så hur hade du tänkt det o min nästa fråga blir ju då om ingen förlorade något på det o ingen vann något på det o då jag inte heller kom tillbaks till fighten eller la mig i på något annat sätt vad skulle jag få en ban för?

Då kan ju alla säga det varje gång dit spel crashar?

Link to comment
Share on other sites

@Olsson fick du tag i Jax prylar? Eller combatloggade han innan du han ta det?

För hans spel crashade och pratade med Thorsten angående det då han fick godkännande att stänga av spelet.

Kontakta gärna mig omgående!

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Bachne said:

@Olsson fick du tag i Jax prylar? Eller combatloggade han innan du han ta det?

För hans spel crashade och pratade med Thorsten angående det då han fick godkännande att stänga av spelet.

Kontakta gärna mig omgående!

// Bachne

Jag lootade inte han jag gick bara förbi han

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Jackson said:

Så du vill ha en rook Olsson precis som jag erbjöd dig här ovanför :) @Olsson

*Update 2015-12-25 20.00*

If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.