V1RRE Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Hej! Nu är tävlingen avslutad och vi har en vinnare! Eftersom att det var så jämnt på slutet i toppen så har jag bestämt för att jag tar o behåller kniven istället. Bra kämpat grabbar! ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Just kidddiin. Skämt åsido, efter 19 dagars idlande så har vi en rauk vinnare, och jag är glad att det är ett virtuellt föremål han vinner och inte t.e.x en DXracer stol då man fått skicka iväg det med båt =) Stort grattis till Cvgamings egna gottlänning Illmeister! Du har med dina hela 10~ timmar per dag vunnit en Bayonet Boreal forest FT Sedan tänkte jag även ta och dela ut en AK-47 Redline FT med 4 otroligt fina Fnatic stickers. Ak-47;an tänkte jag ta o dela ut till den som lyckades gissa vinnaren. 20 personer mailade in och gissade.. Återigen var det väldigt jämnt och majoriteten gissade på samma person. så därför tar jag och behåller AK-47;an... ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ nån som faktiskt gick på denna 2 gånger i rad? [RU] Teoo var först med o gissa på Illmeister, därför vinner du en AK-47 Redline FT .... Grattis! Kontakta mig på teamspeak så löser vi era priser Starkt jobbat övriga också! Jag tänkte dela ut topp 10 spelare i rätt ordning som en sista grej 1. [Cv-D] [UB] illmaister 2. [MedicTrainee] DompaN 3. [MedicTrainee] Björt 4. [Ms] Sam 5. [T.D.B] Thore1 6. [B.D.C] Beardolf 7. [SHT] Youssef ElHassan 8. [B.D.C] Alle0100 9. [IVN] Simonzx 10.[RU] Boris jerkov Kebre and J. Stalin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Orkade fan inte idla 10h per dag :S J. Stalin, Kurreman, Scuba and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 allt är idle Kupa and J. Stalin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Idlemeister J. Stalin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 WTF jag har varigt inne ca 12 varje dag, illmaister har du inget liv eller vad är det som händer. gz gz gz Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 eller kanske inte 12 AHHAHAHA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 IDLEMEISTERRRRRR J. Stalin and Svedin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 #Idlemaister J. Stalin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 GG guys, fattar ej hur ni orkar att spela så länge, jag menar 10 h per dag, fan vad man slösar sitt liv typ var det verkligen värt en cs:go bayonet one thing: hell f***ing yes. Grattis pojkar och lycka till, Jag själv , ifall jag kördee så länge, mina föräldrar skulle facking ge mej data förbud i typ en vecka. lel. Så GG alla, jag har säkert samlat ihop typ 10h dom hära veckorna. J. Stalin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 idleqvist och idlemeister startar gäng confirmed? V1RRE, illmeister and HedmaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts