Olsson Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Name: [Ms] Olsson, [Ms] Zacharias, [Ms] Sam, [Ms] Stewie Lorenzo, [Ms] Putin, [Ms] Bartowski Offender-Name: Hela [Cv-D] Date: 2016-04-22 KL 17:06 Reason: Vi blir engeageade av Cv-D och när vi blir engeagade så är Cv-D 8 inne sen loggar en till Cv-D in och dom är 9 inne som vi märker sen efter fighten, Då hoppar vi direkt ner till Cv-D kanalen och så kommer Cv-D ner dit och vi säger att vi vill att Jeppesson eller Kafarov hoppar ner och tillslut kommer då Jeppesson & Kafarov och då börjar jag förklara och då svarar är Jepesson svin dryg och sen säger [Cv-D] Waizo: Är det en tjej i kanalen eller? Vilket jag tycker är riktigt onödigt och väldigt omoget, Han gör det endast för att vara dryg. Bevis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 (edited) jag loggade in pga nya patchen av bohemia skulle kolla om det funkade att ändra min "Malloc" på arma 3 launcher och loggade in på server för att testa om det funkade, jag var aldrig med i fighten satt bara i mitt hus och testade.!!! moget av dig att skriva "Cv-Rookhandel" kan tillägga till dig olsson utanför detta: http://imgur.com/dXXGD55 http://imgur.com/L43oXAJ Edited April 22, 2016 by Wazz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 (edited) Olsson, det är synd att du tycker jag är dryg men när vi försöker att förklara för er i vanlig ton så vägrar ni ju lyssna för ni kan aldrig se saker från mer än eran egen synvinkel, vi förklarade för er att det var dålig kommunikation mellan oss och det var aldrig meningen att vara fler än 8 inne, vi förklarade även att luke aldrig var i närheten av fighten och inte hade avsikt att vara det heller. Jag har tagit film som jag laddar upp där man klart och tydligt ser att Luke är på annan plats. Ps bra titel på filmen, visar verkligen vilken slags människa du försöker vara Edited April 22, 2016 by Jesper Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuba Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Vill bara påpeka att jag tycker att det är "riktigt onödigt och väldigt onödigt" att kalla oss cv-rookhandel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 22, 2016 Author Report Share Posted April 22, 2016 Det med pipan är en MXM och du ser att jag inte buggar pipan för det är bara silencer. Och han vid trappan är inte ens jag utan det är Zacharias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Vill bara påpeka att detta var ni igår http://imgur.com/UhrxjV0 hazzz and Jesper Johansson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Cv-Rookhandel? kanske må vara, men ni blev ju fortfarande rent utsagt slaktade i den enda fighten ni bestämmer er för att inte vara third part engage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 22, 2016 Author Report Share Posted April 22, 2016 1 minute ago, Philips said: Vill bara påpeka att detta var ni igår http://imgur.com/UhrxjV0 Det var igår när Marshall satt i Lobbyn och disconnectade 2 sekunder efter ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Olsson said: Det var igår när Marshall satt i Lobbyn och disconnectade 2 sekunder efter ok Samma sak jag satt i mitt hus och försökte lösa mitt problem med arma!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 6 minutes ago, GODwazz said: jag loggade in pga nya patchen av bohemia skulle kolla om det funkade att ändra min "Malloc" på arma 3 launcher och loggade in på server för att testa om det funkade, jag var aldrig med i fighten satt bara i mitt hus och testade.!!! moget av dig att skriva "Cv-Rookhandel" kan tillägga till dig olsson utanför detta: http://imgur.com/dXXGD55 http://imgur.com/L43oXAJ LOL buggar skämtar du elr hahahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Fast det står ju klart o tydligt att han har varti inne i minst 28 min =? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Sam said: LOL buggar skämtar du elr hahahahah sam du har inget med det att göra så håll käften Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 22, 2016 Author Report Share Posted April 22, 2016 Just now, GODwazz said: Samma sak jag satt i mitt hus och försökte lösa mitt problem med arma!!! Just now, Philips said: Fast det står ju klart o tydligt att han har varti inne i minst 28 min =? Ja för han var inne innan o spela och sen loggade han när vi märkte att vi var 9 Men vi var inte i combat när vi var 9 inne iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 2 minutes ago, GODwazz said: sam du har inget med det att göra så håll käften sam var ju med i fajten, alltså delaktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 AJA SKIT SAMMA LÅS DENNA TRÅD NU FÖR ATT UNDVIKA PAJKASTNING MER Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 22, 2016 Author Report Share Posted April 22, 2016 Vill ni att vi ska lägga upp andra saker på varandra som inte har med saken att göra så kan jag joinar er och lägga upp lite saker om det är det ni är ute efter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 (edited) 2 minutes ago, GODwazz said: sam du har inget med det att göra så håll käften Jag vart ju med i fighten, Du är fan fett j**la omogen käftn själv förfan Edited April 22, 2016 by Sam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 1 minute ago, Olsson said: Ja för han var inne innan o spela och sen loggade han när vi märkte att vi var 9 Men vi var inte i combat när vi var 9 inne iaf jag ser inte varför det skulle påverka beslutet eftersom han fortfarande inte var med i fighten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 22, 2016 Author Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Jesper Johansson said: jag ser inte varför det skulle påverka beslutet eftersom han fortfarande inte var med i fighten Det vet ju inte vi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Olsson said: Det var igår när Marshall satt i Lobbyn och disconnectade 2 sekunder efter ok 6 minutes ago, Philips said: Vill bara påpeka att detta var ni igår http://imgur.com/UhrxjV0 Marshall skulle bara starta om datorn men alla andra trodde att han skulle dra och spela något annat, så vi sa åt Stewie Lorenzo (tror jag att det var) att han kunde logga in. Och när Marshall kom in igen så visste inte han att Stewie Lorenzo hade loggat in, och då blev vi 9 personer inne samtidigt i bara några sekunder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Olsson said: Det vet ju inte vi? nej men nu vet ni det ju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Loco Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 de är omöjligt för mig att höra om de är en tjej eller kille och de hade ju varit kul om de var fler tjejer på servers. har aldrig varit i kontakt med olsson förut och aldrig prata i ts med han. så ber om ursäkt om du tog illa upp, ville inget illa mvh Pontus chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Waizo said: de är omöjligt för mig att höra om de är en tjej eller kille och de hade ju varit kul om de var fler tjejer på servers. har aldrig varit i kontakt med olsson förut och aldrig prata i ts med han. så ber om ursäkt om du tog illa upp, ville inget illa mvh Pontus Snacka skit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Sam said: Snacka skit Byt attityd om du vill komma nånstans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Just now, Kafarov said: Byt attityd om du vill komma nånstans Kommer från rätt käft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts