Jump to content
CvGaming

Bengtsson kan va Positiv


Thorwald
 Share

Recommended Posts

Här har jag ett liten topic om vad jag tycker ni har gjort ifrån er admins/poliser/Medic

1. De var väldigt bra av er att ni ändrade tillbaka till Altis fast ni var trötta på att dev på den men ni gjorde det ändå (mycket bra gjort)

1,5. @Legacy™ Vi har haft lite konflikter innan men ville ba be också om ursäkt för dom då jag inte riktigt var helt klar i huvudet, kan också komma in senare idag i TS ;)

2. Sen tycker jag de e bra att ni lyssnade på folket och på vad dom också ville me den nya mappen! :)

3. detta är mot poliserna / Tycker ni har varit extremt bra på RP och att skapa situationer så att alla fått en bra upplevelse på servern!

4. Medics ni e också sköna och kan involvera er i olika situationer och har faktiskt inte sett nån av er krasha en heli på ett tag nu ;)

Hoppas att detta fortsätter så att vi får in mer spelare och ha roligare för alla! 

Tack för mig och ha de gött ;)

Edited by [CV-D] Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, [CV-D] Bengtsson said:

har faktiskt inte sett nån av er krasha en heli på ett tag nu ;)

there have been a few helicopters that have been exploded, but I will not tell who. :P:D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.