Joelelele Posted August 29, 2016 Report Share Posted August 29, 2016 (edited) Så jag märkte att servern va tom så jag passa på att åka till gang hideout och köpte x antal uppsättningar och la i bilen och resten kan ni nog se för er själva....... om ni är lata skippa till 01:12 Edited August 30, 2016 by BjeNw0w Fisk, Scuba, K.F Carl Mark and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Nice speed hax. Get reported man anden, Joelelele, Barre and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perzonee Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Är det ett plugin som auto-impoundar bilar? Eller är det en bugg? Jag och några polare farmade häromdan och fick reda på att några hade satt upp sig för att råna folk vid drug dealern, så vi ställde truckarna i kavala square och gick omkring å roleplayade lite sålänge. När vi kom tbx vär de borta. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 30, 2016 Author Report Share Posted August 30, 2016 (edited) 7 hours ago, Perzonee said: Är det ett plugin som auto-impoundar bilar? Eller är det en bugg? Jag och några polare farmade häromdan och fick reda på att några hade satt upp sig för att råna folk vid drug dealern, så vi ställde truckarna i kavala square och gick omkring å roleplayade lite sålänge. När vi kom tbx vär de borta. :/ Vet inte, men vad det än är så hatar jag det Edited August 30, 2016 by BjeNw0w pantern02 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perzonee Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Jo, det är sjukt irriterande. Hoppas du får tbx dina saker! pantern02 and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Ja auto impoundern är sjukt störande Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Nej, det var ingen bugg. Jag smög mig fram till ditt fordon och impounda den när du inte såg. Det är som så att jag håller på med en del 2 till den oscars nominerade drama-komedin "sosse kooben" huvudroll, mig själv. Skämt åsido, ska snacka med de andra modsen /admins så ska vi kolla upp vad felet kan tänkas vara. Återkommer till dig efter jobbet imorn! Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 30, 2016 Author Report Share Posted August 30, 2016 Just now, kooben said: Nej, det var ingen bugg. Jag smög mig fram till ditt fordon och impounda den när du inte såg. Det är som så att jag håller på med en del 2 till den oscars nominerade drama-komedin "sosse kooben" huvudroll, mig själv. Skämt åsido, ska snacka med de andra modsen /admins så ska vi kolla upp vad felet kan tänkas vara. Återkommer till dig efter jobbet imorn! Borde ha vetat, typiskt sosse kooben kooben 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 30, 2016 Author Report Share Posted August 30, 2016 Just now, kooben said: Återkommer till dig efter jobbet imorn! Jobbet? jo visst mig lurar du inte! Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 On 2016-08-30 at 10:25 PM, Joelelele said: Jobbet? jo visst mig lurar du inte! Är nu tillbaka från jobbet, Hoppas du fick hjälp med det du ville! Erik Tyrone, Joelelele, bobin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 kooben är kooben. han e än skitstövel loljk Joelelele, Feroz, Kafarov and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 feelsbadman Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 1 minute ago, kooben said: feelsbadman Rip Värmland pojken¨' 100% depresd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Just now, B. Lattman / Norrländingen said: Rip Värmland pojken¨' 100% depresd 10/10 änglish Link to comment Share on other sites More sharing options...
chebbi Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 (edited) 1 minute ago, B. Lattman / Norrländingen said: Rip Värmland pojken¨' 100% depresd Vem fan tror du att du är din fkn norrlänning... Värmland ska de va.. Edited January 18, 2017 by chebbi Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 2 minutes ago, chebbi said: Vem fan tror du att du är din fkn norrlänning... Värmland ska de va.. Västebotten4life Och hur fan har det här med att göra med att joeles saker är borta pga av att kooben impounda hans tb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 you are the reason to 9/11 chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 Just now, B. Lattman / Norrländingen said: Västebotten4life Och hur fan har det här med att göra med att joeles saker är borta pga av att kooben impounda hans tb Kooben är ju tappad så man vet ju aldrig vad han gör Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 (edited) Case Closed Kooben Is The Criminal He Is From Värmland. And He Is 100% Depresd Plus hes a asshole Edited January 18, 2017 by B. Lattman / Norrländingen Kurre Ugur, Kupa and Joelelele 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 3 minutes ago, B. Lattman / Norrländingen said: Plus hes a asshole AN ASSHOLE* Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 58 minutes ago, bobin said: AN ASSHOLE* ( ͡° ͜ʖ ͡°) vad säger du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now