Frippe9508 Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 (edited) Ja du som titeln lyder, vem fan är jag? Felix heter jag och är bosatt uppe i norrland eller för att vara mer exakt Sundsvall. 21 år gammal som jobbar heltid som linjemontör / högströms elektriker. På fritiden så gillar jag att kolla på film med nå kompisar, eller ta en öl på en fredag är inte fel det heller, men annars så är man väl bosatt framför datorn. Vad lirar jag då? Ja ett o annat lolgame kan förekomma, arma 3 och wow har varit main ett tag, lite overwatch. Jag är en nykomling i denna community då jag lirat 1200timmar på publiclira arma 3 server men har på senare tid känt att jag börjar tröttna på ett litet community och samma gamla vanliga så har valt att tagit steget ut och testat "konkurrenten" cvgaming. Kan säga att det är väldigt annorlunda men jag gillar lite nytt, farmar på som en jude för att få upp pengar och bygger upp för framtiden. Och nu sitter jag i den sitsen att jag vill börja rpa med lite folk och inte bara farma hela dagarna så har numera börjat utforska ön. Om ni träffar på mig på ts eller ingame så hojta gärna till, är en social kille. Så kan gärna snacka! Det var lite om mig hare gutt! Edited November 21, 2016 by Frippe9508 Peter Marple, bobin, Adde and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Välkommen!!! Frippe9508 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Välkommen <3 Frippe9508 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Välkommen! Frippe9508 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Nemen tjenare felix kung är du <3! Frippe9508 and Lindegren 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindegren Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Välkommen Felix K.F Carl Mark, chebbi, Frippe9508 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkatt92 Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Välkommen Obbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Du är mer än välkommen hit Felix! Frippe9508 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Välkommen hit! 8 hours ago, Frippe9508 said: På fritiden så gillar jag att kolla på film med nå kompisar, @Feroz och du har nog en del att diskutera gällande detta! Han gillar också sånt här! Hoppas du trivs! Feroz, Sam, Elnour Isak Adam and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 11 minutes ago, Legacy™ said: Välkommen hit! @Feroz och du har nog en del att diskutera gällande detta! Han gillar också sånt här! Hoppas du trivs! Hahahahaha dra åt helvette simonandsson, DompaN, Feroz and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now