Jump to content
CvGaming

ban req [UFA] Adde


Treos
 Share

Recommended Posts

Name [1%] Johansson

Offender-Name: [UFA] Adde

Date: 2017-02-01 22:20

Which rule(s) were broken: Combatlog

Additional information: Vi erbjöd även han att refounda oss men då fick vi svaret "Men tror ni seriöst att ni hade kommit därifrån?" Ni ser i chatten att han loggar.

 

Link to comment
Share on other sites

Eftersom att jag var med i denna situationen så får jag kommentera. 

För det första missbrukar du att du vet pw till UFAs kanaler och kommer direkt och börjar hota med banreq i våra kanaler istället för att sätta dig i gäst.

Sedan så måste jag bara få höra motiveringen bakom "Ge oss addes gear eller så lägger vi banreq"

Hans så kallade "combatlogg" är ju inte direkt med flit. Att hans spel kraschar eller vad fan som nu händer när man får signature check failed är ju inte hans fel. Dessutom så var vi 3st som höll er när ni sprang runt som galningar på fältet. Så chansen att ni hade klarat er och faktiskt kunnat loota adde samt komma därifrån är minimal. Du har både varit i APD och UFA så då borde du ha lite vett. Men eftersom att eran "masterplan" inte riktigt gick i lås så är det förståeligt att man blir upprörd. 

Måste även få tillägga att jag tycker det gick lite snabbt innan kulorna regnade på adde efter eran engage (jag klockade de till ungefär 1,3 sekunder.) Hur i helvete ska han kunna ge upp på den tiden när han sitter i en bil, samt överhuvudtaget kunna höra den när det går i 302miljarder ord i sekunden.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Elnour Isak Adam said:

 

Eftersom att jag var med i denna situationen så får jag kommentera. 

För det första missbrukar du att du vet pw till UFAs kanaler och kommer direkt och börjar hota med banreq i våra kanaler istället för att sätta dig i gäst.

Sedan så måste jag bara få höra motiveringen bakom "Ge oss addes gear eller så lägger vi banreq"

Hans så kallade "combatlogg" är ju inte direkt med flit. Att hans spel kraschar eller vad fan som nu händer när man får signature check failed är ju inte hans fel. Dessutom så var vi 3st som höll er när ni sprang runt som galningar på fältet. Så chansen att ni hade klarat er och faktiskt kunnat loota adde samt komma därifrån är minimal. Du har både varit i APD och UFA så då borde du ha lite vett. Men eftersom att eran "masterplan" inte riktigt gick i lås så är det förståeligt att man blir upprörd. 

Måste även få tillägga att jag tycker det gick lite snabbt innan kulorna regnade på adde efter eran engage (jag klockade de till ungefär 1,3 sekunder.) Hur i helvete ska han kunna ge upp på den tiden när han sitter i en bil, samt överhuvudtaget kunna höra den när det går i 302miljarder ord i sekunden.

 

1. Vi skrev till er innan jag hoppade upp men ni svarade inte så valde att hoppade upp, visst kanske var fel av mig men men.

2. Yes, ifall han inte hade combatloggat hade vi iaf fått av han allt gear osv sen vet vi inte hur situationen hade utspelat sig därefter? omöjligt att veta.

3. Visst, men vi skjuter inte dödligt mot honom, vi skjuter mot däcken och sen ifall han skriker engagen fort eller inte spelar väl inte så stor roll när man hör klart och tydligt vad han säger? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, treos said:

1. Vi skrev till er innan jag hoppade upp men ni svarade inte så valde att hoppade upp, visst kanske var fel av mig men men.

2. Yes, ifall han inte hade combatloggat hade vi iaf fått av han allt gear osv sen vet vi inte hur situationen hade utspelat sig därefter? omöjligt att veta.

3. Visst, men vi skjuter inte dödligt mot honom, vi skjuter mot däcken och sen ifall han skriker engagen fort eller inte spelar väl inte så stor roll när man hör klart och tydligt vad han säger? 

1. Spelar ingen roll om du skriver, vänta som en vanlig människa.

2. Det kan man rätt lätt lista ut. 3st öppna på ett fält mot 2st bakom en bil samt 1 i ett torn. 

3. Sist jag kollade var 5.56 ganska så dödligt. Ni sköt mot honom med dödligt våld. Punkto Sluto

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Elnour Isak Adam said:

3. Sist jag kollade var 5.56 ganska så dödligt. Ni sköt mot honom med dödligt våld. Punkto Sluto

Yes 5.56 är dödligt men hur ska de vara dödligt mot honom om vi skjuter däck? Inte direkt så att han ligger under bilen

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Elnour Isak Adam said:

Det kan man rätt lätt lista ut. 3st öppna på ett fält mot 2st bakom en bil samt 1 i ett torn. 

Öppet fält? Nja vi hade lika mycket bil att gömma oss bakom som ni hade så där har du faktiskt inte rätt..

Link to comment
Share on other sites

Hej!

@treos, jag förstår inte riktigt hur du resonerar. Varför allting måste sluta med att ena parten ska få något straff?

Adde har oerhört otur i detta fallet och han blir kickad. Vilket han absolut inte kan göra NÅGONTING för. Att det sedan ska resultera i att han ska bli bannad förstår jag inte för fem öre. Att man pratar med motparten och försöka komma överens med något är ju en självklarhet. Men då behöver man inte ha V12:an igång med 14 taggar utåt. 

Jag hade mer än gärna begärt att Adde skulle ge er de gearet han hade på sig, ifall fallet nu var så att ni kom därifrån. Dock fick jag video från UFA där alla ni hade dött. Vilket betyder att denna banreqen endast är ute för att tjäna lite extra prylar. Vilket jag tycker är oerhört tråkigt. Särskilt av en person som vid flertalet gånger representerat servern i form av att vara faktionsspelare.

Med detta sagt så kommer jag självklart att neka denna banrequesten och återigen poängtera att vi allihopa spelar ett spel. Grundtanken är att vi spelar för att ha kul, dessa onödiga saker gör så att det blir svårare för alla att bara, "spela för att ha kul".

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.