Jump to content
CvGaming

Johansson ban appeal


Treos
 Share

Recommended Posts

Name: [1%] Johansson

Date: 2017-02-05 18:00

Reason: Rdm, Började med att vi i [1%] var på UFA ön och sen så fick jag röd kedja dessvärre och mitt internet började lagga skapligt så min engage kom 2-3 sekunder efteråt från UFA's perspektiv, har tyvärr ingen video då den blev korrupt. Men som ni ser på kafarov's klipp också så dör jag efter ett mag med skaplig delay samt så hade vi snackat med Afriel i ts om situationen och den verkade löst men sen så efter vi förstört deras fed så la Wajk upp ban request ändå, han skrev själv att dom hade släppt det här är hans egna ord:  Första gången var på ÖN, det släppte vi mer eller mindre. Men när detta händer kort därpå så tröttnar vi. 

Kafarov's klipp: http://plays.tv/video/589724eed53d3f628b/ojojoj

 

Link to comment
Share on other sites

Eftersom detta handlar om mig så ger jag lite svar på tal:

 

Anledningen att jag la upp ban req på dig också, är för att DU är ledare för 1%, efter FED händelsen så försökte jag prata med dig och lösa allt då det blir en upprepande händelse 2 timmar efter. Svaret jag fick var uppkäftigt och med grov attityd och fick en kick ifrån eran kanal utan diskussion. 

Hade det inte varit en i princip likadan situation mellan 2 timmar så hade jag inte gjort det, utan tänk till lite till nästa gång istället.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Wajk said:

Hade det inte varit en i princip likadan situation mellan 2 timmar

Men det hade väl vart en sak om det var jag som hade gjort det 2 gånger under en kort period men nu var det ju inte jag som gjorde det andra gången utan endast en gång och då var det pga mitt internet som engagen kom cirka 2-3 sekunder efter.

Link to comment
Share on other sites

Just now, treos said:

Men det hade väl vart en sak om det var jag som hade gjort det 2 gånger under en kort period men nu var det ju inte jag som gjorde det andra gången utan endast en gång och då var det pga mitt internet som engagen kom cirka 2-3 sekunder efter.

 

3 minutes ago, Wajk said:

Anledningen att jag la upp ban req på dig också, är för att DU är ledare för 1%, efter FED händelsen så försökte jag prata med dig och lösa allt då det blir en upprepande händelse 2 timmar efter. Svaret jag fick var uppkäftigt och med grov attityd och fick en kick ifrån eran kanal utan diskussion. 

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Wajk said:

Svaret jag fick var uppkäftigt och med grov attityd och fick en kick ifrån eran kanal utan diskussion. 

Sen att man bygger sina egna broar, hade inte vi blivit bemött på sådant sätt och fått en kick ur eran kanal helt spontant så hade inte du heller fått det men det har du unreal att tacka för :)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.