Lake Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Name: Johan LakeOffender-Name: [A.V.F] EmilDate: 2015-11-3 18:00Reason: han rånade mig, och sa att jag skulle ge honom en miljon, men jag hade inte det och då sköt han mig. Zacharias, J. Senaz, Teechy and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klego Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Du kanske skulle ha sagt att du inte hade pengarna? Sen är det fel för Emil också för att han inte gav dig ett ultimatum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Emil är fan dummare än mig waow J. Senaz, WoXXeN, Boyka and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Emil är fan dummare än mig waowHahaha xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 (edited) [A.V.F] EmilHej! du det var mitt fel glömde säga annars dör du.. Men jag refoundar allt du hade och så släpper vi detta? skriv till mig ingame eller på ts, annars är du välkommen att komma till våran guest.mwh Emil till johan lake Edited November 3, 2015 by bugge WoXXeN and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 en väska och ett par spawn kläder? tycker inte det räcker borde nog vara en miljon också så han får smaka på sin egen medicin J. Senaz and Lake 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 ^caden låt dom sköta ban requesten som rör dom Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lake Posted November 4, 2015 Author Report Share Posted November 4, 2015 min röst var inte med i inspelningen(jag vet i nte varför) men jag sa att jag inte hade det och då sköt han mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 On 2015-11-03 21:14:11, bugge said: [A.V.F] Emil Hej! du det var mitt fel glömde säga annars dör du.. Men jag refoundar allt du hade och så släpper vi detta? skriv till mig ingame eller på ts, annars är du välkommen att komma till våran guest. mwh Emil till johan lake Har ni löst detta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 55 minutes ago, Peter Marple said: Har ni löst detta?? Har för mig att de gjorde det i ts, men kan skriva till Emil nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 1 hour ago, Peter Marple said: Har ni löst detta?? Jag skrev nyss till Emil och frågade, han sa att det var löst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 22 minutes ago, BjeNw0w said: Jag skrev nyss till Emil och frågade, han sa att det var löst Bra! Låser tråden!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts