Jump to content
CvGaming

Report på [TR] [UB] Hejsan


SwagJesus
 Share

Recommended Posts

*Mitt namn:[T.S.R]Swagjesuss

*Regelbrytaren:[TR] [UB] Hejsan

*Datum:2015/11/17

*Orsak:Han VDM'ade mig och Min gäng medlem och jag har video bevis som jag har laddat upp på youtube. Han Vdmade avsiktligt min kompis minst två gånger och mig en gång[Min kompis namn:[T.S.R]laggboy123]

*Länk till videon:https://www.youtube.com/watch?v=XYx6IMc479w

Link to comment
Share on other sites

Om ni inte vill bli påkörda, testa att inte stå mitt på en väg/en parkering . Brukar funka ganska bra faktiskt. Vet att jag inte ska skriva här men denna banreq är lite att ta i faktiskt. Om man Håller ett öga i sidechat när man spelar ser man att folk blir påkörda hela tiden.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, FiskarN said:

Om ni inte vill bli påkörda, testa att inte stå mitt på en väg/en parkering . Brukar funka ganska bra faktiskt. Vet att jag inte ska skriva här men denna banreq är lite att ta i faktiskt. Om man Håller ett öga i sidechat när man spelar ser man att folk blir påkörda hela tiden.

Och  bara för att andra kör över, så är det okej? Hade vi inte haft ANTI VDM scriptet vi har. Så hade  spelare dött till höger o vänster.

VDM är aldrig okej! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.