Ludwig Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Tjena alla communitymedlemmar! Jag kan äntligen meddela att Biljettsläppet av DHS16 har börjat och kommer att forstsätta tills Dreamhack slutar! Skapar denna tråden som en liten diskutionstråd angående platser, tider etc. Om någon ska dit får ni gärna skriva här så kanske vi kan planera en liten CvG Hörna! HedmaN, Pablo-, Tintin and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Han där legenden pablo det blir nog inget dh för han så allas höjdpunkt är förstörd sry ni får väll träffa legenden eller legisten kalla han vad du vill men ni får väll se snyggingen/legenden eller vad ni vill kalla han så får ni träffa han eller se han nån annan gång Har den där jäkla dyslexi som jag inte ens kan stava till Feroz, Kupa, Goatis and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 jag läre ju komma som vanligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Kommer självklart att komma men platserna kommer jag boka lite senare med tanke på irl's om jag ska sitta med dom! Men C-hallen blir det ! ^^ Hejsan and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Är det värt att enns komma? Man ska ju släpa med sig en stationär dator om man ska det... Aja, kanske åker dit utan dator och drar runt och kollar istället. Någon som varit där som har en åsikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 2 hours ago, PeTTePeTTe said: Är det värt att enns komma? Man ska ju släpa med sig en stationär dator om man ska det... Aja, kanske åker dit utan dator och drar runt och kollar istället. Någon som varit där som har en åsikt? jag har varit där 6 gånger om du ska dit tycker jag det är lätt värt att ta med sig en stationär dator. att åka dit utan dator skulle inte jag säga är så värt det tar max 6 timmar sen har man sett det mesta men allt är relativt det beror på hur nära du bor men jag osm bor 4 timmar bort tar alltid med mig dator för det är as kul att sitta och spela medans några lan horor försöker ta sig förbi bakom en medans hela ens gäng sitter med bakåt lutade stolar låsas som att man är i ett jätte viktigt game och att man inte kan bli störd! DH är en upplevelse jag tycker är lätt värd att göra minst 1 gång hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 17 minutes ago, Vpswede said: jag har varit där 6 gånger om du ska dit tycker jag det är lätt värt att ta med sig en stationär dator. att åka dit utan dator skulle inte jag säga är så värt det tar max 6 timmar sen har man sett det mesta men allt är relativt det beror på hur nära du bor men jag osm bor 4 timmar bort tar alltid med mig dator för det är as kul att sitta och spela medans några lan horor försöker ta sig förbi bakom en medans hela ens gäng sitter med bakåt lutade stolar låsas som att man är i ett jätte viktigt game och att man inte kan bli störd! DH är en upplevelse jag tycker är lätt värd att göra minst 1 gång Du låter som en grabb som älskar att sitta så nära scenen som möjligt i D-hallen. Själv blir man ju illamående av lukten så fort man sätter foten i D-hallen v.pUTIN, José de Jesús and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted January 5, 2016 Author Report Share Posted January 5, 2016 44 minutes ago, Goatis said: Du låter som en grabb som älskar att sitta så nära scenen som möjligt i D-hallen. Själv blir man ju illamående av lukten så fort man sätter foten i D-hallen Haha Kommer nog sitta i C-Hallen jag iaf ^^ Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Tror inte att jag blir närvarande under detta Dreamhack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 16 minutes ago, Eurozze said: Tror inte att jag blir närvarande under detta Dreamhack Skönt ingen vill ha dig där ändå! Kappa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKI Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 20 minutes ago, Eurozze said: Tror inte att jag blir närvarande under detta Dreamhack Tro fan visst att du kommer... (Fortfaramnde skyldig mig 50 spänn.... Sen FÖRRA summer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 DENNA GÅNGEN SKA SKÅNEJÄVELN DIT @Goatis Den kåta malmö-mormorn kommer osså, så du kan få sitta i hennes knä! Kupa, Goatis and Rarre 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 1 minute ago, Diaz said: DENNA GÅNGEN SKA SKÅNEJÄVELN DIT Du menar den kåta Malmö-mormorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 1 minute ago, Goatis said: Du menar den kåta Malmö-mormorn? Fan goatis, du är för snabb med dina svar... han ju inte ens lägga till de innan du svarar med de.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 8 minutes ago, Diaz said: Fan goatis, du är för snabb med dina svar... han ju inte ens lägga till de innan du svarar med de.. Haha denna gång va det bara ett sammanträffande Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 15 minutes ago, Goatis said: Du låter som en grabb som älskar att sitta så nära scenen som möjligt i D-hallen. Själv blir man ju illamående av lukten så fort man sätter foten i D-hallen Nej tycker om att sitta i D, det är en erfarenhet! men inte bredvid scenen man ska sitta en bra bit ifrån så man hör musiken men inte så nära så ens mus hoppar av basen det blir svårt att sikta då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Vart är det tystast? Där lär jag hålla till. Själv blir man ju tokig på skit musik och högljudda idioter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 18 minutes ago, PeTTePeTTe said: Vart är det tystast? Där lär jag hålla till. Själv blir man ju tokig på skit musik och högljudda idioter. Skulle då rekommendera att du stannar hemma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 1 minute ago, Goatis said: Skulle då rekommendera att du stannar hemma Haha, man måste väl gå någon gång, och man bör väl passa på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Just now, PeTTePeTTe said: Haha, man måste väl gå någon gång, och man bör väl passa på. Isåfall c hallen eller nedre mässgång Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Tror jag kommer dra mig dit med eventpass Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 9 hours ago, Daniel Macáres said: Tror jag kommer dra mig dit med eventpass Ojoj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 1 minute ago, Imlay said: Ojoj Och du ska köra mig dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 29 minutes ago, Daniel Macáres said: Och du ska köra mig dit hahaha duu tror dee vaavava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now