NilzzoN Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 Ha det bra alla som jag har spelat med och alla goa gubbar som jag har snackat med, men min lust med arma är helt borta just nu! kommer fortfarande vara i ts ibland och snacka skit som jag brukar göra. men men hade bra alla! Zacharias, CasperEbbesen, Vpswede and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 Sluuuuuuta NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 hoj Nordin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 Nilzzon jag har ching på ditt gear ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 Whaj y do dis *sadface* NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazzz Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 3 hours ago, -Bullen- said: Nilzzon jag har ching på ditt gear ? lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Abooow @-Bullen- nån är bara lite lootkåt... Nilzzon nilzzon vi hörs på DH och så får vi panga lite ryssar på cs NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 JoelA Håll käften jag slår ihjäl dig.. "lootkåta" fan! Nilzzon nej du ska inte sluta.. NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Kommer sakna dig som fan Nillzzon! Men vi hörs på Ts och på DH! NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 (edited) Hade bra NilzzoN! Min egna pangande häst! Edited February 16, 2016 by KayTac NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 2 hours ago, bugge said: JoelA Håll käften jag slår ihjäl dig.. "lootkåta" fan! Nilzzon nej du ska inte sluta.. arg? Feroz, NilzzoN and Kupa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Kommer sakna dig Nillllllleeee hoppas vi kan gibba cs NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Kommer saknaa dig bror vi hörs i ts hoppas jag! NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 3 hours ago, bugge said: JoelA Håll käften jag slår ihjäl dig.. "lootkåta" fan! Nilzzon nej du ska inte sluta.. wow... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Ha det så bra! Hoppas du får sugen tillbaka! NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
capii Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Nilsson Nilsson önskar jag hade hunnit komma tillbaka från min ban så vi hade hunnit spela igen fan saknar våra minnen! skött om dej! <3 <3 NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now