Afriel Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Kan börja med att berätta att detta är inget April Skämt.. Inatt precis efter 03.00 Så beslutade sig en tysk idiot att han skulle joina våran server och fuska åt sig en massa pengar. Då det är svårt att få tag i alla pengar som hamnar i omlopp så var vi tvugna att rollbacka servern.. Och där är problem nr2. Servern vart rollbackad något längre än vi ville (24 timmar) Och en del nya kadetter inom APD etc har förlorat whitelists etc. Är det så att ni förlorat något, hör av er till våra moderatorer och supports. Är det så att ni förlorat 1 vapen, 1 väst eller tappat 200.000 Så är jag ledsen, det löser vi ej. Men vid större problem, var god kontakta de som kan hjälpa er. Vi ber om ursäkt över hur detta blev löst. (Jag blev väckt av min dotter vid kl 4, och fann mig nerspamamd av thorsten. Jag va nyvkane o trött.. ) Tintin, Bachne, Kurreman and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Detta sög, men tack för att ni infomerar, Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Känner ett stort hat emot denne tysk Kurreman, bobin, Svedin and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Räcker en fullkittad MK1 woodland som ett ok problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caveman - Phille Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Vi får tänka positivt. Detta var något som märktes och togs hand om så fort som möjligt :-) M. Gray, Svedin, Joelelele and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 1 hour ago, PeTTePeTTe said: Räcker en fullkittad MK1 woodland som ett ok problem? Bre, Jag tappade rooken, fick inte refound! Svedin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
__Tobbe__ Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 jag förlorade ett hus som kostade 3500400. går de att lösa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Tobbe då har du fått pengarna tillbaka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
__Tobbe__ Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 nope. jag var inne i morse vid kl 7 och körde för att tjäna pengar. det var då jag märkte att mitt hus var borta och jag hade bara ca 1800000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Som jag skrev i SBoxen. Sent ikväll när jag kommer hem igen kommer jag sitta och hjälpa folk i support rummen. Då är det bara att kika förbi! Nackskott på tysken... Tintin and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
__Tobbe__ Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 1 hour ago, Bachne said: Som jag skrev i SBoxen. Sent ikväll när jag kommer hem igen kommer jag sitta och hjälpa folk i support rummen. Då är det bara att kika förbi! Nackskott på tysken... Bachne is tha king! #bachne4president Kurreman, Svedin and Bachne 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 jag loosade 100 turtles... men vad gör de om hundra år :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now