Jump to content
CvGaming

Ban request utan bevis men mitt ord borde räcka.


Dimitri
 Share

Recommended Posts

Name: Dimman

        Offender-Name:WL Leader_of_king (LOL)

Tänkte ge CVG en chans, kommer in på servern och blir engagad utav W.L. Jag har inget vapen över huvudtaget och detta talar jag om för dessa idioter. Får ultimatumet att om jag tar ned händerna så dör jag. Vill ju såklart rpa lite så jag står helt stilla och försöker kommunicera tills jag blir skjuten i huvudet av W.L Leader_of_king, förmodligen ngn 12åring som skjuter allt och alla. USCH säger jag bara. Inte spelat på 1 månad eller nå och tröttnade efter 5 minuter. https://gyazo.com/2b4f062c5b0af688a23042c366e5e51e   Tack och hej. 

Link to comment
Share on other sites

Hej 

Du har 24h på dig att lägga upp en video, annars kommer denna banreq nekas.

Handlar inte att vi tror eller inte tror på dina ord, handlar om att vi måste va 100% säkra att bannen är rätt. För det kan vara något du själv missat också.

/Mikhailov

Link to comment
Share on other sites

@Dimitri Finns ingen anledning för dig att vara dryg. Han gör endast det han ska göra. Likaså vet du om att skall något straff delas ut bör man ha någonting tungt som väger bakom. 

Jag kommer prata med WL men ban reqeusten kommer nekas.

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.