Legacy™ Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 God eftermiddag CvG's. Som dem flesta som är insatta här redan hört så jobbas det för fullt på en lite större patch som kommer föra lite friska vindar till servern och alla som spelar här! På fredagkväll så kommer vi att kunna ge ett datum på när den släpps då det är saker som ska ses över och testas innan dess! Så ni får se till att komma in och hålla ögonen öppna inför helgen! Det börjar närma sig! A. Savage, LEIF, Feroz and 20 others 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Hype!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Hur jag är om nästa patch Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 9 minutes ago, Vpswede said: Hur jag är om nästa patch ok Joelelele, José de Jesús and Elnour Isak Adam 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Ib4 datum : 2017-01-01 Joelelele, Legacy™, Elnour Isak Adam and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuba Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 16 minutes ago, Sam said: ok okmej Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 TAGGA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 När släps videon då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted May 30, 2016 Author Report Share Posted May 30, 2016 30 minutes ago, swintan said: När släps videon då? Förhoppningsvis också på fredag, jag har lite förhoppningar kring den så vill den ska bli bra! Men den kommer innan release. Vpswede, Bugge, Svedin and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 börjar det inte bli natt nu? vart är filmen och allt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 6 minutes ago, anden said: börjar det inte bli natt nu? vart är filmen och allt Precis, hela kittet ska vi ha. All info ska vi ha inom de närmsta 10 minutrarna annars j**lar! Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 Förhoppningsvis skrev han. Sen vill jag säga att vi vart lite försenade med tanke på att det kom en arma patch vilket medföljde några problem. Kafarov, Castle, chebbi and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 Vet att @LegacyMeister™ lovade datum idag. Men som jag förklarade tidigare så vart det inte som vi ville.... Men vi håller er uppdaterade med datum när vi känner att vi kan ge er ett datum. Och det kan vi inte i dagsläget. Kurreman and chebbi 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 3 minutes ago, Goatis said: Vet att @LegacyMeister™ lovade datum idag. Men som jag förklarade tidigare så vart det inte som vi ville.... Men vi håller er uppdaterade med datum när vi känner att vi kan ge er ett datum. Och det kan vi inte i dagsläget. Buuuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 6 minutes ago, HedmaN said: Buuuu Bua inte åt mig, vi kan bua Bohemia istället Kurreman and Vitx 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 27 minutes ago, Goatis said: Bua inte åt mig, vi kan bua Bohemia istället oke sry mster Get Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now