Jump to content
CvGaming

Cvgaming Öppna igen!


Erko123
 Share

Recommended Posts

13 hours ago, Jackson said:

@LegacyMeister™ du skulle inte vilja upplysa mig om vilken regel ni anser att jag brutit?? då om man ska detta riktigt hårt är kränkande mot mina mänskliga rättigheter. då jag på inget sätt trakasserar någon så är detta inte riktigt rätt gjort sen så spelar jag ju tillfälligt inte på cvg så vi får vell se om jag gör en req om en månad. men du skulle inte vilja berätta för mig hur min post gjorde att man bör bli permbannad?? sen att jag försökte skriva att du skulle ge mig en stor puss o det vart lite fel formulerat var ju sorgligt. uppskattar svar MVH Jax

Jax det är cvg du pratar om... #justcvgamingthings

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Jackson said:

@LegacyMeister™ du skulle inte vilja upplysa mig om vilken regel ni anser att jag brutit?? då om man ska detta riktigt hårt är kränkande mot mina mänskliga rättigheter. då jag på inget sätt trakasserar någon så är detta inte riktigt rätt gjort sen så spelar jag ju tillfälligt inte på cvg så vi får vell se om jag gör en req om en månad. men du skulle inte vilja berätta för mig hur min post gjorde att man bör bli permbannad?? sen att jag försökte skriva att du skulle ge mig en stor puss o det vart lite fel formulerat var ju sorgligt. uppskattar svar MVH Jax

Du får gärna nämna ett artikelnummer utifrån dem mänskliga rättigheterna som du anser att jag bryter när jag inte låter dig sitta och kasta bajs till höger och vänster utan någon form utav konstruktiv kritik alls. Det är inte så att detta är den första posten du gör för att bara smutskasta antingen Admins/mods/polisen eller liknande saker här. Tycker att det är ett allmänt dåligt beteende som du har visat upp här på forumet och sådant kommer inte att tolereras här då det går emot den värdegrunden som vi har för Cvgaming.

Link to comment
Share on other sites

On 2016-08-06 at 11:52 PM, Jackson said:

@LegacyMeister™ du skulle inte vilja upplysa mig om vilken regel ni anser att jag brutit?? då om man ska detta riktigt hårt är kränkande mot mina mänskliga rättigheter. då jag på inget sätt trakasserar någon så är detta inte riktigt rätt gjort sen så spelar jag ju tillfälligt inte på cvg så vi får vell se om jag gör en req om en månad. men du skulle inte vilja berätta för mig hur min post gjorde att man bör bli permbannad?? sen att jag försökte skriva att du skulle ge mig en stor puss o det vart lite fel formulerat var ju sorgligt. uppskattar svar MVH Jax

Du och din "mänskliga rättigheter" kommer ungefär låta såhär om du skulle göra en anmälan

Jackson - Hej, jag vill göra en polisanmälan mot Cvgaming.net på grund av att dom kränker min mänskliga rättighet.

Lisa på Larmcentralen - Vad har dom gjort för att kränka din mänskliga rättighet?

Jackson - Dom har permbannat mig av ingen anledning så jag får inte spela på DERAS server... *snyfft*

Lisa på Larmcentralen - ehm okey? men det är ju deras server? så dom bestämmer ju vem som får spela på den servern? 

Jackson - NEJ!! Dom kränker min mänskliga rättighet!!

Lisa på Larmcentralen - Är det här ett prank eller? är jag med i dolda kameran ?

Samtalet bryts sedan för att CIA har tjuvlyssnat och tyckte det lät så idiotiskt att dom var tvungen att bryta samtalet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.