Abstinens Posted May 1, 2017 Report Share Posted May 1, 2017 (Titeln är sarkastisk) Hallå! Mitt nick är Abstinens och jag är en grabb från söderort i Stockholm som gillar att lira spel, prodda beats (Inget jag är särskilt bra på haha) och hänga med vänner. Jag immigrerar till denna servern från en annan stor svensk server då alla var omogna jobbiga och är taggad på tanoa vilket jag hört att ni ska byta till! Jag är redo att börja farma tjäna millar och ha jävligt kul! Och ja, jag vet hur generellt schysst mitt nick är. Tack WoXXeN, Vestandersson, Goatis and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 Välkommen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 är du Alexander Andersson? Mopedro, grot and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abstinens Posted May 2, 2017 Author Report Share Posted May 2, 2017 6 hours ago, Feroz said: är du Alexander Andersson? Nej jag är tyvärr inte grabben du letar efter. Fortsätt söka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 6 minutes ago, Abstinens said: Nej jag är tyvärr inte grabben du letar efter. Fortsätt söka! helvete Feroz, J.Ramirez, grot and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted May 2, 2017 Report Share Posted May 2, 2017 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now