Jump to content
CvGaming

Till våra spelare


Darwin
 Share

Recommended Posts

Tjena alla CvG'are, vill börja med att säga att detta inte är något jag vill ska bli världens drama eller jidder, vill bara ventilera lite från mig och andra staff medlemmar och att communityt tar till sig det, därför kommer jag låsa denna tråden direkt om det blir tjafs, för det är inte meningen med detta inlägg, vill ni flika in så skriv till mig på forum eller teamspeak.

Vad är det som händer? vi har ett klimat just nu som är så sjukt toxic mellan spelare där det är bråk, pajkastning och ban requests precis hela tiden, staff sitter i timmar och löser bråk, bans och andra shitstorms som så enkelt kunde blivit undvikt om vi alla hade lite respekt för varandra.

Vi har ett donator system på CvG som går till server upgrades och communityt men det finns INGEN i våran staff som får ett öre för att sitta och refunda era helis när ni blir disconnectade, eller banna Rolfs Dator när han är inne och fuskar eller RDMar, vi får inte ett öre för att sitta kl 2 på natten och lösa bråk mellan gäng som lever på reglernas gränser, inte ETT öre.

Vi som sitter i staff är här för att vi älskar CvGaming's community, för att vi har spelat här väldigt länge och vill inte se det gå i botten.

Vi sitter här för att NI som spelar på servern ska ha en stabil upplevelse utan dupers, fuskare och annat tråkigt.

Vi sitter här för att NI ska ha det roligt, för att vi vill att NI ska kunna ha det lika bra som vi hade det när vi började spela här.

Vissa av oss jobbar eller pluggar, vissa har familj och barn etc, detta är inte vårat jobb, så snälla ha överseende och bli inte otrevliga när ni har väntat länge i en kanal för att få hjälp, vi är inte många, och vi kan inte sätta in vem somhelst i staff och ge dom tillgång till databasen, det går inte.

Vi ser att ni skriver, vi ser meddelanden på Teamspeak och forumet, men ibland tar saker lite längre tid, allt kan inte hända på en sekund, svarar vi inte så sitter vi förmodligen med något av följande: ett annat ärende, ingame i en situation, sover, äter, jobbar, är afk eller bara vill ha lite egen tid.

Admins, Mods, Supports och Devs är inte superhumans, vi är spelare som vem somhelst som valt att lägga ner tid på att hålla detta stället i luften, och vi kan inte göra 5 saker på samma gång eller dra ut en patch på 2 dagar, och vi orkar inte bli bemötta av en dryg attityd när vi väl kommer för att hjälpa er (gratis, på våran fritid).

Ja vi har valt att ta en roll i staff här och vi måste inte göra detta, men vi skulle hellre se att ni spelare respekterade varandra/oss nog för att inte bråka var 5e minut så att vi behöver lösa saker mitt i natten när vi vill göra annat.

Så snälla snälla spelare, kan ni tänka 2 extra gånger innan ni tar ett beslut som inte är så smart, ha en godare ton i teamspeak mot varandra och försöka att lösa små skitsaker mellan er själva på ett moget sätt, ha respekt för dina medspelare och kom ihåg att bakom varje APD, Rebell, Civ eller Kavalatroll så finns en människa exakt som du som är här för att ha roligt och spela på sin fritid. Detta är inte verkliga livet, ta inte allt på sånt blodigt allvar och slappna av lite, alla är här för att fly verkligheten en stund för att spela ArmA och ha det roligt med vänner, alla med olika anledningar och bakgrunder. Ibland så uppstår situationer som blir hettade och det förstår jag, sånt händer, men snälla försök att vara snälla mot varandra och andra spelare och tänk på att staff inte är robotar så kommer atmosfären på CvGaming bli så mycket bättre!.

 

Love you guys.

 

 

//William aka Darwin

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin pinned and featured this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.