Charlie Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 tjenare jag undrar vilka som ska på dreamhack i höst jag tänkte sätta mig i C hallen iaf om jag åker, om några fler ska dit kanske vi kan anordna så vi sitter tillsammans Kebre, Rarre, Kupa and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gringo Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 D hallen or riot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 AA jag ska dit, Men om du sitter på C13 Då sitter jag på c15 Br0ze and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Jag kommer dra dit, fast förmodligen bara eventpass, ni är välkomna till mitt, Eurozze och Juls hotellrum <3OBS, alla förutom Eurozze och Jul måste slagga i badkaret. Tagga!! @Eurozze @Jul Eurozze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Eventpass maybe Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 (edited) Kommer vara där som Crew. Hoppas jag. Får se hur mitt Schema ser ut närmare DH Kommer iaf vara Crew Under DH Stockholm nästa månad Edited August 21, 2015 by WoXXeN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Hype Hype! Jag kommer faktiskt dit enda från Finland! Syns där gubbs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Kommer sitta med de personerna jag ska spela cs turren med, men klart jag tittar förbi och ger dig en lång blöt kyss gubben <3 Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 (edited) Lyckas man med körkortet den sista augusti så får man väl ta och palla sig ner dit. Fast orkar inte fara själv Edited August 21, 2015 by Bartowski Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Eventpass maybe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Eventpass maybe Tänkte samma Ludwig and Zetas 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 Eventpass maybe Tänkte de om jag åker, så hinner man ju se allt Zetas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.marly12 Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Det är i november om jag mins rätt ??. isåfall kommer jag med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 Det är i november om jag mins rätt ??. isåfall kommer jag med 26 - 29 November Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Lyckas man med körkortet den sista augusti så får man väl ta och palla sig ner dit. Fast orkar inte fara självJag hänger gärna med haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Ändrade planer, kommer dit o lirar..Zacharias o Charlie vilka platser har ni? @[A.P.D] A. Zacharias@Charlie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 Jag Har inte fått Reda på Om jag ska resa och kollat Läxor under tiden Återkommer när jag vet allt. Men om alla kan sitta vid varandra vore roligare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Jag kommer inte ihåg vilka platser jag och min bror bokat, det är i alla fall i D hallen och vi två sitter bredvid varandra men skall höra under dagen med han vilka exakta platser vi har!@V1RRE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Jag och Jul kommer att vara där, dock inga sittplatser men vi ska nog besöka alla vi kan från communityn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Jag och Jul kommer att vara där, dock inga sittplatser men vi ska nog besöka alla vi kan från communityn åfan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now