Mopedro Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Helluu Jag kommer att lämna CVG ett tag nu då jag har tröttnat på all särbehandling som pågår på servern dvs att alla faktions medlemmar får åka runt och göra i princip vad dom vill utan att admins bannar eller säger till dom(kan väl komma en liten "tillsägelse" någongång). Så tack för mig och ni får ha det så bra.Hadeee A. Savage, Toxiic, Zacharias and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Men bror, Va inte sådan. I know by experience that you will comeback VisionPie and Mackan1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappr Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 (edited) vi har fått tillsägelser om saker vi gjort fel sen att vi faktioner har en del fördelar i grejer som t.ex huron + hunter hindrar ju inte faktumet att vi är dom mest utsatta på servern. Edited August 22, 2015 by kappr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Hare bra Lopez, Det är nog många som undrar vad du menar med att faktions medlemmar får åka runt och göra vad dom vill, du får jätte gärna förtydliga detta innan du sticker iväg helt.Senast idag så blev [H.R.A] R.Karlsson bannad 2 dagar så att faktions medlemmar skulle särbehandlats håller jag verkligen inte med om.Ett litet tips dock vart du nu bestämmer dig för att börja spela är att du lär dig reglerna, taggar ner attityden lite grann och kommer med kritik när det faktiskt agerats felaktigt.Gällande särbehandling så tycker jag inte Cv-d ska uttrycka sig, jag har varit väldigt mild i mina "bans" mot samtliga spelare på hela servern just för att jag anser att man inte behöver banna varandra hela tiden man kan prata igenom situationerna som uppstått och sedan bestämma hur man går vidare.. så om vi hård drar det hela så har jag ju indirekt "särbehandlat" cv-d som du var medlem i.Hare gött Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Trist, hojta till när du ger mitt ditt gear och pengar du har på banken! /Hardman gåvor mottages! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Ha Det bra Pedro <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xAluzions Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Dont leave you Golly Wog A.Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Hejdå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 vilken grabb ring mig så kommer jag med en hmmt och hämtar mina grejer sen att connor sitter och försöker diskutera i dendna posten tycker jag är helt fel ha det bra pedro<33333 A. Savage and Mopedro 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted August 22, 2015 Author Report Share Posted August 22, 2015 vilken grabb ring mig så kommer jag med en hmmt och hämtar mina grejer sen att connor sitter och försöker diskutera i dendna posten tycker jag är helt fel ha det bra pedro<33333Du tror Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 (edited) Du trorDin mamma ttror. Hu3hu3hu3 #Dontbanpls Pedro gillar yo-mama Jokes. Edited August 22, 2015 by WoXXeN Mopedro 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Cya Br0r <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted August 23, 2015 Report Share Posted August 23, 2015 hadee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now