Jump to content
CvGaming

Lavoshkin Korrupt?


Morio
 Share

Recommended Posts

Jag visste inte att polisen fick vara korrupta och använda sina powers som restrain och att dra ut folk ur bilar. Mi-6 klanen och APD Lavoshkin kom till Airfield safezone där jag och min kompis Johannes var. Vi visste att Mi-6 ville ha oss för de följde efter oss i en helikopter innan. När de landar ser jag hur det kommer massor av Mi6 och en Polis. Jag och min kompis hoppar in i bilen och de säger att vi ska stanna och skjuter däcken (i safezone). Då tar polisen fast oss och låter Mi-6 avrätta oss.

Jag kanske har fel men detta känns jävligt fel.

 

Edited by Morio
Link to comment
Share on other sites

Det som du skriver är sant, men jag vill att folk är medvetna om bakrunden till denna händelse. Vi fick innan ett meddelande från en kille om att ni hade tagit honom och ville att vi skulle hjälpa till, vilket resulterade i att vi kontaktade er och bad er möta oss för att göra en deal, ni vägrade att ens möta oss och hånade oss på SMS. och DÄR kommer Lavoshkin in i bilden, vi kontaktade honom och hade flera hemliga möten ingame med honom ute i skogen, i bergen osv, med jättetung RP om hur vi letade efter er och hur han kunde hjälpa till, så under flera möten så byggde vi förtroende med polisen i fråga och tillslut ledde det till att han hjälpte oss att avsluta vårat jobb som hade med er att göra mot betalning som utlovat.

Jag förstår att det ser konstigt ut, men jag, marple, Lavoshkin med fler kan intyga att riktigt tungt RP användes inför detta.

 

(P.S, Det var polisen som skjöt era däck i safezone då ni flydde när han bad er stanna, inte vi)

Link to comment
Share on other sites

Googla Mi-6 så förstår du rp:t

Men det spelar ju ingen roll. De agerar ju inte ens som rikitga Mi-6. Jag är ganska säker att Mi-6 inte är Yrkes mördare. 

 

Edited by Morio
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.