Thorwald Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 (edited) Tjena bengtsson här och jag undrar om de går på nåt sätt att göra så att garage inte räknas som ett hus? För nu är ett garage nästan ett måste om man ska ha hus? Edited September 22, 2016 by T.Bengtsson pantern02 and Hallvardo 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 Ja 2 hus och ett garage hade inte vart fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 Så vitt jag har förstått så är ju inte meningen att det ska "hoardas" gear så man har för att kunna förse hela världen... Så det är nog tänkt att man ska vara lite smart ang vad man kan spara... Men men, jag kan ha fått det om bakfoten Scuba and DompaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 Som marple sa, det är väl gjort för att man ska göra annat än att hamstra gear. Som att, jag vet inte. RPa? Mindre fokus på gear är väl positivt? Men 1 hus och 1 garage är lite dåligt. Man borde iallafall kunna köpa ett 7 milles hus och ha 3-4 crates. Annars fylls ju 2 lådor upp snabbt. +1 Bengtsson Make Housing Great Again! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted September 22, 2016 Author Report Share Posted September 22, 2016 1 hour ago, Peter Marple said: Så vitt jag har förstått så är ju inte meningen att det ska "hoardas" gear så man har för att kunna förse hela världen... Så det är nog tänkt att man ska vara lite smart ang vad man kan spara... Men men, jag kan ha fått det om bakfoten Inte meningen att hoarde gear men att man får plats med extremt lite gear för tillfället Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 25 minutes ago, T.Bengtsson said: Inte meningen att hoarde gear men att man får plats med extremt lite gear för tillfället Bra, för det tror jag är hela meningen. Du får ju välja mellan att kunna hoarda dubbelt så mycket gear eller att kunna ta ut en bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 ska se över housing snart pantern02, Kafarov, Erik Tyrone and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted September 22, 2016 Author Report Share Posted September 22, 2016 1 minute ago, Goatis said: ska se över housing snart Låter underbart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted October 6, 2016 Author Report Share Posted October 6, 2016 On 2016-09-22 at 5:54 PM, Goatis said: ska se över housing snart Nån status uppdatering på detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now