Jump to content
CvGaming

[Ban Request] B.D.C Henrik


Barre
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [SC] Lynx

        Offender-Name: [B.D.C] Henrik

        Date: 2016-11-10 - <23:00-23:20>

        Reason: Jag blev spikead och rånad på min rook av BDC. När jag gör exakt som han säger liggandes på marken så kollar jag på honom. NÄR jag kollar på honom säger han att om jag rör mig(även huvudet så skjuter han mig), eftersom jag tittade på triggerhappy henrik när han sa detta så betyder det att jag inte fick titta bort. Detta är egentligen ett helt omöjligt ultimatum eftersom att oavsett om man kollar åt olika håll så har NPCn även fri vilja och svingar på armar och huvudet ändå. Men när han mot all förväntan insåg att jag gjorde som han sa så sköt han mig ändå. Bad om refound först men då ville de ha rec från min sida men jag anser inte att jag ska behöva lägga ner min personliga tid för att bevisa att de har gjort fel så då får det bli en ban istället och jag vill inte längre ha refound för jag anser att ett gäng som har varit med såpass länge borde veta mer eller läsa reglerna lite bättre.

 EDIT: Jag lägger även ban req på Pilgrim för att han ställer helt oresonabla ultimatum trots att jag inte utgör ett hot

Rec: 

 

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Pilgrim said:

Jag säger "Rör du dig det minsta lilla så dör du", direkt efter så vänder du huvudet och då dör du.

Utgår från att du inte läst hela requesten. Resonerar man som du gör här så kan man ju säga till vilken människa som helst att rör dom sig det minsta lilla och sedan bara skjuta. Gubben kommer alltid att vingla på ben och armar och har alltid gjort

Det du säger är helt oresonabelt och bara för jag viftar på mina tår och blinkar och vrider på nacken MED MERA så utgör jag inte ett hot mot dig. 

 Allt ni ville ha var en anledning till att skjuta mig

Skrattretande.

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Just now, Pilgrim said:

Du viftar inte på dina tår, du vänder dig huvud och kollar på mig när jag sa till dig att ligga helt stilla.

 

Nämen du sa det om huvudet EFTER jag vred huvudet så det enda argument du sitter och trycker på är att om jag rör mig det minsta lilla och då måste du ju mena hela kroppen också och inte bara huvudet för de andra kroppsdelarna. Herre så ignorant

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Pilgrim said:

Spelar ingen roll. Huvudet är inkluderat i kroppen och du rörde på den kroppsdelen och därför blir du skjuten.

 

Under CvG's tid så har aldrig någon så vitt jag vet blivit avrättad eller skjuten bara för att ha vridit på huvudet när dom bara har blivit tillsagda att inte röra sig.

"Spelar ingen roll" är allt jag får från dig så eftersom det är allt du sitter och trycker på så lämnar jag över detta till admins.

Blir denna nekad så kommer det att förändra alla rån på CvG framöver på så sätt att när någon blir tillsagd att inte röra sig och vrider huvudet så blir det avrättning trots att det aldrig har hänt förut.

Ni är gänget som bara vill ha regler på varenda liten detalj utan att använda sunt förnuft så vi får se vart detta leder.

@Afriel @Peter Marple @Legacy™ @Nordqvist @kooben

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Jaha, vilken trevlig berättelse jag fick se till frukost då @Bartowski

Måste dock hålla med Barre om att jag aldrig sett någon bli avrättad för att de vrider på huvudet. Dessutom så säger du att han inte får röra på huvudet först när han redan kollar på dig! 

Sedan är det som Barre säger, gubben rör på sig själv! I Arma kan man inte be någon (utan vapen) att stå helt stilla. Man kommer att ligga och vrida på sig, röra benen osv, det är därför INGEN annan på servern har ställt sådana krav som ni gjorde! Detta gäller även huvudet, låt oss säga att Barre hade fortsatt att kolla rakt fram utan att hålla in Alt, då hade han vridit på huvudet av sig själv. 

Tycker det är ett krav som inte är ok att ställa! 

Jag kommer klassa detta som RDM! 

Henrik bannad 2 dagar för RDM (Kommer träda ikraft ikväll). 

Sedan Pilgrim... 

Se til att skaffa dig lite sunt förnuft! Börjar tröttna på all skit som kommer upp kring dig! Se detta som en första och sista varning! 

 

ACCEPTED!  

 

Puss och kram! 

//Marple 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.