Legacy™ Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Blev idag utmanad på en match Rocket League utav try-hardet i egen hög person @Wajk (Till saken hör att vi är sämre på RL än vad @Kurre Ugur är på att köra bil) RS. Wajk: Rl RS. Wajk: jag å kepler RS. Wajk: mot dig å goatis RS. Wajk: här o nu RS. Wajk: om ni vågar GoalKeeper: Taget Slutresultatet? Castle, Elnour Isak Adam, Bachne and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 säger bara :Egd Och förresten, JÄVLIGT ful bil, men +1 för hjälmen Goatis, Legacy™ and Elnour Isak Adam 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Lät er vinna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Castle 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Vadå jag kan inte köra bil?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Pin Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 vänta va det inte Jag, Wajk och kepler som någon gång vann över er 2 ggr i rad eller va de kanske 3 ggr??? inte fan minns jag då mitt minne suger men tror ni hade @Bachne då också om jag inte minns fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Den här "Bajk" ska föreställa proffs? Pfft, min mormor kör bättre RL än detta lmao Lät dem vinna? Så brukar det låta när man är bajs Legacy™ and Goatis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted March 9, 2017 Author Report Share Posted March 9, 2017 9 minutes ago, anden said: vänta va det inte Jag, Wajk och kepler som någon gång vann över er 2 ggr i rad eller va de kanske 3 ggr??? inte fan minns jag då mitt minne suger men tror ni hade @Bachne då också om jag inte minns fel Då måste det ju va så att du är rätt bra och bachne är skit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Just now, Legacy™ said: Då måste det ju va så att du är rätt bra och bachne är skit? fast nä jag är nästan sämre än dompan DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 16 minutes ago, Ludwig said: Den här "Bajk" ska föreställa proffs? Pfft, min mormor kör bättre RL än detta lmao Lät dem vinna? Så brukar det låta när man är bajs OKEJ KADETT LUDWIG Escobab 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 2 minutes ago, Wajk said: OKEJ KADETT LUDWIG tänk på att du inte är general BAJK gå o drick lite oboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 3 minutes ago, Ludwig said: tänk på att du inte är general BAJK Tänk på att du är KADETT NU 3 minutes ago, Ludwig said: gå o drick lite oboy jag har fanta. Escobab 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Satan vad back ni gick! @Wajk @Kepler @Wajk schysst räddning! Goatis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Just now, Bachne said: @Wajk schysst räddning! .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 2 hours ago, anden said: fast nä jag är nästan sämre än dompan Du ska avrättas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 5-3 never forgot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 14 hours ago, Kurre Ugur said: Vadå jag kan inte köra bil?? Du kan inte ens köra en gubbe på LoL än xin zhao utan att gå 0/21/2 så varför skulle du kunna köra bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 Just now, Wazz said: Du kan inte ens köra en gubbe på LoL än xin zhao utan att gå 0/21/2 så varför skulle du kunna köra bil? Det var fiora men, du kan ju inte ens få en kill på lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 Just now, Kurre Ugur said: Det var fiora men, du kan ju inte ens få en kill på lol. Vem var det som gick 38/0 när du gick 3/14 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 1 minute ago, Wazz said: Vem var det som gick 38/0 när du gick 3/14 ? Var inte ens med då, men hörde det var bot beginner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 Just now, Kurre Ugur said: Var inte ens med då, men hörde det var bot beginner Jo du körde Xin zhao som vanligt, det var när du gick han som support... va tvungen att nämna det då du kör xin zhao på varje lane som finns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now