Jump to content
CvGaming

Polisen och deras beteende!

bobin
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, Johanees said:

Vad i hela fan snackar du om nu? Ingen drar CMR på pharmacy och vi kan inte köpa katiba. Halkade du i duschen eller rökte du på?

kafarov och illmeister körde katiba på gårdagens pharmacy, samt folkesson körde cmr :) 

Det är skillnad på konstruktiv kritik och negativ kritik, tänk på det när ni i framtiden (det gäller er alla här) gör en post där ni har ett önskemål eller vill uttrycka er om en sak som ni tycker är dåligt.

Som Luckiiee också sa tidigare så kommer vi låsa tråden om ni inte kan diskutera som vuxna.

6 hours ago, Johanees said:

Det är faktiskt otroligt mycket roligare att komma med sting. Du kan rusha varenda hus utan att bry dig om gearet! Dessutom så är sting lika bra att pusha hus med som MX. (Om dem inte kör typ carrier lite eller hex kläder)

Alla kan inte heller lira 6.5, Personligen får jag välja mellan MXC och MK20 och då är mk20 bättre.

Roligare för er men vi civs får inte direkt ut någonting av att råna tex en bensinmack eftersom ni bara springer runt med stings ändå. Det som vi tycker är nåt värdefullt skulle jag säga är CTRG och eran väst då, inget mer..

Edited by Xymz

1 hour ago, A.Almkvist said:

kafarov och illmeister körde katiba på gårdagens pharmacy, samt folkesson körde cmr

@Kafarov hur fan då?

21 minutes ago, Xymz said:

Roligare för er men vi civs får inte direkt ut någonting av att råna tex en bensinmack eftersom ni bara springer runt med stings ändå. Det som vi tycker är nåt värdefullt skulle jag säga är CTRG och eran väst då, inget mer..

Det kan jag förstå, men oftast blir det mk20. (Har kört sting kanske 2/3 gånger totalt)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.