Afriel Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 Hejsan. Denna post kommer att innehålla lite information gällande framtiden av Altis Life servern. Vi har den senaste tiden fått ett par påtryckningar utav er spelare om att ni vill ha möjlighet att spela. Och framförallt vill få in era gamla vänner som av olika anledningar inte varit välkomna, förrens nu. Med det sagt, JA. Vi kommer att rensa banlistan, men vilket också innebär att vi inte kommer att wipea den. men 90% av bansen kommer att lyftas. Vi är absolut villiga att ha igång servern för er som vill spela, men ni kanske inte bör förvänta er samma engagemang och lika frekventa patches som tidigare, vi börjar med att se hur intresset ser ut och tar det därifrån. Jag hoppas då också att ni tar lite mer ansvar, då det är ni som vill hålla servern vid liv. Försök att lösa felaktiga situationer mellan er spelare, och försök att ha en bra stämning på servern. Vi har ett par personer som kommer att spela/finnas tillgängliga för att hjälpa er. Det är Woxxen, Folkesson, Luckiiee, Öberg, Afriel. Supportärenden och annan hjälp kan därför dröja, ha överseende! mvh Afriel. Linus_L, NilsseN, Escobab and 12 others 14 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott .B Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 (edited) När kommer rensningen av banlistan? Edited July 9, 2018 by Elliott .B Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 10 minutes ago, Elliott .B said: När kommer rensningen av banlistan? Med största sannolikhet är banlistan uppdaterad ikväll! Elliott .B 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott .B Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 Just now, WoXXeN said: Med största sannolikhet är banlistan uppdaterad ikväll! Snyggt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilsseN Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 ❤️ staff Psykologen Anton, Linus_L and M. Carter 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psykologen Anton Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 Fan va bra! M. Carter and NilsseN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus_L Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 Hoppas att detta gör så att det blir många spelare nu då Link to comment Share on other sites More sharing options...
OttovonStauffenberg Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 Gött! Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 @Afriel Knug är du ❤️❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
oliver Posted July 29, 2018 Report Share Posted July 29, 2018 jag e fortfarande bannad xD R.I.P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted July 29, 2018 Report Share Posted July 29, 2018 42 minutes ago, oliver said: jag e fortfarande bannad xD R.I.P Du måste kontakta en Admin / Mod för att bli unbannad. Är du bannad från TS så kan du nog kontakta dem via Discord https://discord.gg/mDqbyP Linus_L 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 30, 2018 Report Share Posted July 30, 2018 11 hours ago, oliver said: jag e fortfarande bannad xD R.I.P Ja du får ju kontakta mig, öberg eller folkesson alternativt göra en ban appeal, du kommer inte magiskt bli unbannad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted July 30, 2018 Report Share Posted July 30, 2018 14 hours ago, oliver said: jag e fortfarande bannad xD R.I.P Jag tog bort din ban, du är välkommen in igen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oliver Posted July 30, 2018 Report Share Posted July 30, 2018 3 hours ago, Öberg said: Jag tog bort din ban, du är välkommen in igen! very nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted December 14, 2018 Report Share Posted December 14, 2018 Underbart att höra. /Storken Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now