Goatis Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Hejhej! Som ni alla vet så jobbar vi extremt hårt på servern i dagsläget för att få in allt nytt roligt content! Som ni kanske märkt så har vi senaste 3 dagarna haft lite finare grafik ingame, jag har nu tagit bort det med anledning att ni ska få vara med och påverka! Vi kommer nu köra 1 vecka utan "extra färg" sen om 1 vecka slänger jag in det igen, sen vill jag att ni lägger en kommentar med vad ni tycker är bäst, svara med följande: Färg eller EJ färg, tack på förhand Här under får ni exempel om ni inte redan sett skillnaden VisionPie, Zacharias and Halffinger Pete 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Härdin Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Det med färg tillbringar en riktigt skön värme till det hela. Så ett + på färgförbättringen. VisionPie and A. Savage 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 FÄRG A. Savage 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Färg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Färg Link to comment Share on other sites More sharing options...
HugoSpecter Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Färg, helt klart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 fÄRG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 färg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Färg! Skippar gärna veckan utan färg eftersom de flesta har spelat så ett x antal månader Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 +1 tycker som Wirre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 COLORS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Färg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 *¨¨*FÄRG*¨¨* Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Go classic! black & white! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Är det bara jag som upplever natten tidigare med "COLOR: ON" ? Kör även med digital vibrance på 85% så för mig är det mest bajsbrunt mot kvällarna, på dagarna ser det helt ok ut :-) Vote Day Only yeeeeeeey Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Är det bara jag som upplever natten tidigare med "COLOR: ON" ? Kör även med digital vibrance på 85% så för mig är det mest bajsbrunt mot kvällarna, på dagarna ser det helt ok ut :-) Vote Day Only yeeeeeeey haha. jo, märkte det också, 125% digital vibrance + colour ING = natt vid typ 19:00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 24, 2015 Report Share Posted June 24, 2015 Och det är rätt enkelt fixat så det blir längre dagar, men nackdelen då är att det blir längre nätter Jag skulle nog föredra längre dagar och längre nätter om det ska köras med extra färg för då påverkar det mig inte lika mycket (när det är mörkt är det mörkt) och då får man njuta längre av dagarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Eller så gör ni dagarna EXTREMT långa så det aldrig blir natt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fude Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Färg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now