Zacharias Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 (edited) Tjena tjena allihopa!Det är med stor sorg jag skriver detta men nu är det min tur att lämna denna underbara server! Jag har haft goda minnen schyssta vänner och allt man kan önska sig. Det är med glädje nu när jag lämnar att jag kan säga jag är nöjd med detta Community jag har absolut inget att klaga på. Jag har spelat här i exakt 2432 timmar och varenda timme har varit ett nöje för mig att vara med om. Anledningen till att jag lämnar är att mina bröder lagt ryggen emot mig. De har bedragit mig gjort mig besviken och förstört min spelkännsla här. Och som man brukar säga "Allt har sitt slut" eller "Stig ner från tronen när det är som bäst" Jag känner att när ens närmaste vänner vänder ryggen emot då är det nog dags att lämna. För att när jag sen tänker på Cv-Gaming då vill jag tänka på positiva saker roliga saker inte på när det började gå dåligt för mig! Vill också säga tack till Pontus som lät mig bli polis det var en erfarenhet som var rolig att testa på men det var nog inte ändå riktigt min grejj! Namn jag gått under är: Broccolimannen, Fearless, Zacharias, J.Falk och S.Fishman. Vill även tacka alla dessa personer: Darwin, Lallish, Goatis, Bobbi,R Pettson, Laijka, D.Frost, Stanford, Gazolin, Thorsten, Feroz och SavaGE det är ni alla som varit det viktiga delarna i min speltid ni har hjälpt mig med massa saker och utan er skulle jag aldrig blivit nått!Lycka till alla här på Cv-Gaming kommer sakna er alla! Hejdå alla gullepluttar: https://www.youtube.com/watch?v=-u-ZcFgDj-4 Mvh: Zacharias Edited October 26, 2015 by [z'] S. Fishman A.Karlsson, J.Cartello, A. Savage and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 ouch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Kommer sakna dig, ha det bra nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Sjukt tråkigt... du får gärna droppa mig ett mess när du får tid/har lust om vad som hänt. Kommer sakna dig, tills vi ses igen: må så gott i dom finska skogarna, basta mycket Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Hade bra mannen kommer sakna dig som fan, Hoppas vi kan fort sätta och snacka och lira på.Lycka till med resten av tiden nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Fan vad jag kommer sakna dig och dina melonskålar! hör av dig bror <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Hej då bby! Kommer sakna dig Mvh Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 (edited) Kommer sakna dig bror. Lycka till, dit du lägger din väg! /Kevin.<3 Edited October 25, 2015 by Kupa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Ha det bra Zacke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 (edited) Du får ha det bra! kryp in på TS lite då och då så snackar vi!! <3 /Carl Edited October 25, 2015 by Charlie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Du kommer vara saknad min lille finne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Hejdå min melonskålsbror<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 HEJDÅ BROR <3333333333 /Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now