Jump to content
CvGaming

Ni vet vad det gäller


Peter Marple
 Share

Recommended Posts

Tjena alla goa på CvG!

Nu är det såhär att det har blivit min tur att ta min värmländska stolthet och bege mig mot nya höjder. Tyvärr är RP en bristvara som jag känner att jag får allt för sällan, och när den väl är så slutar det alltid med att någon skitunge vill att man suger av dom. Några av er vet att min åsikt var att servern borde whipats trots att några gapkäftar hördes mest och tjatade som bäst om att de skulle minsan sluta om det blev en whipe. Men skit i det, det är en annan sak.

Jag är ingen uppsatsskrivare så jag kommer inte att skriva flera tusen ord om varför det är så synd om mig och buhu.

Personligen så tycker jag att det finns vissa som förpinat min upplevelse på server och vissa som förgyllt den!

Jag har väl haft mina ups n' downs, men jag hoppas att jag inte har vart en för stor pina för vissa utav er.

Speciellt tack till: Afriel för att han enligt mig är den som kan detta med att vara admin bäst, plus att han är en riktigt go jävel!, C. Hustle för att han alltid är så go' och tvekar inte med att hjälpa, Goatis för all hjälp ända sedan jag vart support, P. Stanford för att han gett mig en andra chans, inte bara en gång och många fler.

Jag har gjort mig vänner för livet här och kommer antagligen till DH W nästa år, men det är en annan sak!

Tack för mig och dessa 473 dagar.

Kommer sakna de flesta av er.



//Peter Marple, CvGamings bästa pilot :kappa:

 

PS. lär va på TS och ev lira lite civ ibland!

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Peter Marple said:

 

Nu är det såhär att det har blivit min tur att ta min värmländska stolthet och bege mig mot nya höjder. 

Vi har ju kvar Steffe som får hålla den värmländska soltheten vid liv <3 =D

Du får ha det så bra marple, vem ska nu banna mig ifrån ts när jag är busig ?! D:

Kommer sakna dig bubbis! lycka till i livet o försök komma in i ts nån gång :)

Haade

Link to comment
Share on other sites

Jag höll ju på att glömma, detta är min favorit låt! Sätt ett ner, sitt där det är tyst och njut!!! 

 

 

19 minutes ago, HedmaN said:

Marple kommer sakna dig! skönaste support/moderator som jag tycker! Men lycka till! :drinks::wub:

 

26 minutes ago, BlackPanda said:

Marple... :(

DU får ha det så jättebra hoppas du kommer tillbaka!

Tack för hjälpen som jag har fått!

Take Care! <3

 

54 minutes ago, Fisk said:

kommer sakna dig marple :wub:

 

54 minutes ago, D. Bambino said:

Själv kämpar jag för att rp:et ska vara så bra som möjligt och jag känner likadant som dig. Har dock inte lust att sluta, det är inte ens likt Wasteland. Magiskt att man kan gå runt överallt, snacka med folk utan att bli skjuten :D

Ha det så gött nu Marple, min egna värmlänning :D

 

57 minutes ago, LEIF said:

Synd! Minns fortfarande flygövningarna för nu över 1 år sedan, du får ha det så bra! :)

 

58 minutes ago, Tintin said:

Marpel finns inte ord. Du har varit som en broder! Hoppas vi syns nån gång du vet vart du hittar mig! Tack för allt  :wub: 

 

1 hour ago, V1RRE said:

Vi har ju kvar Steffe som får hålla den värmländska soltheten vid liv <3 =D

Du får ha det så bra marple, vem ska nu banna mig ifrån ts när jag är busig ?! D:

Kommer sakna dig bubbis! lycka till i livet o försök komma in i ts nån gång :)

Haade

 

1 hour ago, FiskarN said:

Hejdå Marple. Kommer sakna dig!!

 

1 hour ago, Kupa said:

Synd bror.. Tack för vår tid inom CvG, varit underbar.

Men jag håller helt med dig ang. RPet. Väldigt tragist att detta sker för att *ungjävlar* inte kan beté sej. Hoppas det bättras.

Vi håller kontakten på andra sätt i alla fall! Tack för allt :wub: 

 

1 hour ago, NilzzoN said:

Hej då Bästa Bubbis! <3

 

1 hour ago, Ludwig said:

Hejdå Andreas!
Du får ha de så bra, och lycka till med skyttet! :) 

 

1 hour ago, CasperEbbesen said:

Hej då Marple kommer sakna dig <3

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.