Nemo Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 (edited) Edited February 18, 2016 by Nemo Kupa, Elnour Isak Adam, HedmaN and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Hemskt att dom där j**la unknown aldrig rpar! Nemo, HedmaN, Teechy and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Fick höra att man inte kan rpa med gear, att dom skulle bli hårda med det... Men dom här visar att man kan det Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 unknown rpar aldrig. Kappa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Inte utanför safezone xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Klappa er inte för hårt på bröstet nu men kul att se er rpa, fortsätt med de så kommer ni inte ha ryktet "Unknown rpar inte". Bachne and luckiiee 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Som Nordqvist säger, de är första gången ja sett ordentligt rp från er.. skitkul, fortsätt så =) men stämpeln att ni är dåliga på att rpa försvinner inte efter ett rp =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 25 minutes ago, luckiiee said: Som Nordqvist säger, de är första gången ja sett ordentligt rp från er.. skitkul, fortsätt så =) men stämpeln att ni är dåliga på att rpa försvinner inte efter ett rp =) Skall jag vara rak i ryggen(som er) och säga att ni bara engagar varje gång man försöker gå fram till er, så blir det en fruktansvärd dubbelmoral. Precis så, borde ni tänka. Tro det eller ej Luckie, ni engagar oss exakt lika mycket som vi gör det på er. Denna spänning emellan är ingen enskilds fel, vi båda har åstadkommit detta. Och för att konstatera att att vi spelar fult, håller jag helt med om. Men återigen är inte vi den enskilda parten som gört. Sekunden ni har övertag gör ni precis som oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Kupa, anledningen till varför tålamodet för rp med er blivit väldigt kort har ju sina grunder i nånting, jag har inte haft nån möjlighet att inleda ett rp med er ännu då jag inte träffat på er (annat än som backup vid fights). Jag hoppas att jag och vi får flera rp situationer och inte bara krig hela tiden. Jag är fullt medveten om att polisens rp mot er har varit lågt senaste tiden, men somsagt det kommer ju från nånting också Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 1 hour ago, Charlie said: Inte utanför safezone xD Gillar att när du var med i [?] så var du en av dom som pushade mest till att engagea, bara något jag vill kasta ut där Charlie and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 5 minutes ago, luckiiee said: Kupa, anledningen till varför tålamodet för rp med er blivit väldigt kort har ju sina grunder i nånting, jag har inte haft nån möjlighet att inleda ett rp med er ännu då jag inte träffat på er (annat än som backup vid fights). Jag hoppas att jag och vi får flera rp situationer och inte bara krig hela tiden. Jag är fullt medveten om att polisens rp mot er har varit lågt senaste tiden, men somsagt det kommer ju från nånting också Jo, anledningarna till detta är ju Unknowns handlingar när jag var polis. Är väl medveten om det.. Gillar inte och ha en stämpel om att jag inte kan rpa dock.. HedmaN and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 äh du spelar ju knappt ändå, så du behöver inte oroa dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 2 minutes ago, luckiiee said: äh du spelar ju knappt ändå, så du behöver inte oroa dig "Jesus Ahbdal" Spelar hela tiden =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Jaha de är du som är han, nå men dåså ^^ Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now