Joel Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Tjena Jag kommer nu att ta en paus från den här skit grymma community därför att på senaste tid så har jag gått från gäng till gäng och folk tycker tydligen illa om mig som jag ej visste om. Så jag kommer ta en paus så ni slipper mig och kanske komma tillbaka med en mörkare röst Jag vill speciellt tacka Björt och Hejsan som jag anser är dom skönaste på denna server och dom två schysstaste lirarna, dom två är typ dom ända som har accepterat mig som person. Men men ni får ha det så bra så ses vi kanske någon gång, kommer förmodligen sitta i ts typ varje dag men kommer ej att spela. Joel.A out... Mackan., Charlie, Björt and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ses, hoppas att du vilar upp dig ! Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 (edited) Skeptisk med det där med rösten men du får ha det bra så ses vi sen Edited March 3, 2016 by K.F Carl Mark DompaN and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Tråkigt Du får ha det bra sålänge! Jag tror inte folk tycker illa om dig Joel, Om du ångrar dig och söker gäng så är det bara att skriva till mig på ts Charlie and chebbi 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 ses sen joel <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Hej då, försök inte göra en till frontflipp med en humming bird vi vet båda att det inte går så bra då Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Joel j**la grabb <3 du får ha det så bra Joel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Tråkigt att höra att du känner såhär Joel, men förhoppningsvis kommer du tillbaka så att man kan lira med dig Du är alltid välkommen tillbaka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 On 2016-03-03 at 11:13 PM, Joel said: komma tillbaka med en mörkare röst blev rösten mörkare? Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 1 hour ago, DompaN said: blev rösten mörkare? Nej han gör till rösten istället så den låter mörkare hahahha DompaN and Obbe 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 Hade bra Joel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morio Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 Haha varför sitter så många o kommenterar på en post från mars? Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 On 2016-09-24 at 1:58 AM, Morio said: Haha varför sitter så många o kommenterar på en post från mars? Okmej Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 On 2016-09-28 at 10:17 AM, T.Bengtsson said: Okmej Nej Kafarov, A.Karlsson, Elnour Isak Adam and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 5 hours ago, V1RRE said: Nej okmej Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 4 hours ago, BjeNw0w said: okmej Okdej Joel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Ha det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now